Porrastreeni vauvankanssa

Kävin tekemässä porrastreenejä ennen Davea todella useasti ja Daven synnyttyä treenit on jäänyt vähemmälle. Nyt kuitenkin aion luvata itselleni ja panostaa ulkona treenaamiseen, sekä keskittyä myös enemmän itseeni. Voi kyllä, kuulit oikein! Myös sinä olet ansainnut sen. Olet sitten äiti tai et, älä unohda itseäsi vaikka vauva-arki tuntuisi joskus rankalta. Tiedän kokemuksesta, että arki voi joskus tuntua erittäin raskaalta. Onneksi treenistä saa todella paljon lisää potkua ja hyvää oloa arjessa jaksamiseen.

Parasta on myös uudet treenivaatteet, jotka tuo aina myös lisäpotkua treenaamiseen eli jos motivaation puutosta tuntuu olevan niin suosittelen shoppailua. Mulla tää keino ainakin tepsii, heh. Nää super ihanat housut löytyykin suoraan tästä linkistä. -> https://beautibody.fi/collections/all/products/zero-flaw-pure-gray

Housut on -20% alennuksessa 15.08.18 asti, joten kipin kapin nappaamaan omasi!

Parhaimmat treenihousut tähän mennessä mitä oon löytänyt ja näistä tulikin ihan lempparit. En tiedä parempaa vauva-arjen keskellä, kun aina ei jaksa laittautua tai laittaa ihmeempiä päälle ja silti voi näyttää hyvältä ja venyä joka suuntaan. I like it.

Porrastreeni toimii todella tehokkaasti ylimääräisten kilojen karistamisessa. Porrastreenit on ihanaa vaihtelua muun treenin ohella. Spurttien, hölkän ja kävelyn lisäksi on aina kiva lisätä pari kyykkyä matkaan, jolloin treenissä on vähän enemmän sisältöä.

Portaiden pituudesta riippuen voit valita monta kierrosta teet. Nämä portaat, mitä mä juoksen on todella pitkät, joten viisi kierrosta on riittänyt meikäläiselle aivan loistavasti. Kotiin saa lähteä jalat täristen.

Ota vauva syliin ja aloita (kantoreppu helpottaa vauvan kanssa treenaamista):

Porrastreeni ja kierros

1. Spurtti ylös – kävely alas (vauva mukana)

2. Kyykkyhypyt ylös – kävely alas

3. Spurtti ylös – kävely alas (vauva mukana)

4. Jalat auki, jalat kiinni kyykkyhypyt vuorotellen ylös – hölkkä alas

5. Askelkyykyt vuorojaloin

2.

4.

5.

Tämän treenin jälkeen +11kg kiloa painavan vauvan johdosta peppu, reidet ja pohkeet kiittää. Eikun etsimään rappusia! Treeni on rankka lapsen kanssa. Muista varata vettä mukaan ja kaikki lapsen tarpeet. Muista syöttää ja hoitaa perustoimet ennen treeniin lähtöä. Jos et ole aikaisemmin tehnyt rankkoja/pitkiä treenejä, aloita porrastreeni ilman vauvaa. Dave oli todella iloinen kun sai temmeltää rappusissa ja onneksi isikin tuli mukaan niin sai keskittyä myös kyykkyihin rauhassa. Ota ystävä tai isä mukaan treenille niin saat kaiken irti harjoituksesta. Liikutko yhdessä lasten kanssa?

  • 3 588 katselua

Tykkää-merkinnät

Kommentit