Jag vaknade av <mig själv3 imorse och inte av något förskräckligt alarm. Världens bästa känsla! Resten av morgonen/förmiddagen tog jag/vi det bara lugnt...

....Efter pannkakslunchen så tog jag och Emil oss in till stan igen. Den här gången åkte vi via fina, härliga kusten.

.... Plötsligt fick vi det lite stressigt. Så Emil fick åka till affären och inhandla det över samtidigt som jag stod i blombutiken och valde ut "februaribuketten" + en bukett rosor. Min ääälskade Lisa skulle landa på Visbys flygplats efter 2v semester i Marocko.

....Så taxiemil (hehe) med mig i passagerarsätet dök upp lite sent till flygplatsen, med rosor och en snabb skylt. En lättnad att ha tillbaka min (varning: klyscha ->) andra halva på ön igen.

....Efter att Lisa fått överraskas med det fina jag och E hade gjort hemma hos henne, åkte vi ut till hennes familj. Bilturen dit lyssnade jag gladeligen på allt kul Lisa hade att berätta.

....Väl ute vid vid familjen åt vi semlor, pratade och myste.

....Efter ytterligare en biltur tillbaka in till stan igen så var det dags för middag. Vi hade sen tidigare bestämt att det var söndagsmys hemma hos Tessan som gällde. Men innan vi hamnade där svängde jag och L förbi Brooklyn för att hämta upp lite burgare.

....När Farmen (=bästa) hade tagit slut började jag att vandra hemåt. I telefonen hade jag Mathilda som sällskap och som vanligt har vi oändligt med samtalsämnen att gå igenom.

Nu: Jag har nyligen lagt mig i sängen, lagt ifrån telefonen och är mer än redo att stänga mina ögon och säga hejdå till den här dagen/helgen/veckan.
Några timmar kvar till en ny vecka.