Da er det mandag igjen. Ny uke, og nye muligheter. Nå har jeg lenge tenkt på å starte å blogge igjen, jeg har prøvd noen ganger tidligere men problemet har vært at jeg ikke har klart å ta nok bilder og slitt med hva jeg kunne skrive om. Jeg hadde rett å slett ikke hadd en hverdag å blogge om, det gikk i det samme hver eneste dag. Levering i bhg, skole, henting, middag, leke med Nathalie, legging, og slappe av litt selv. Og hvem vil liksom lese om det? Ingen. Så nå som jeg er litt mere aktiv når det gjelder trening og har litt mere energi til overs så tenker jeg å gi blogging en siste sjanse.

I dag startet jeg dagen med litt trening. Jeg er med på #teamtrøkkchallenge som er laget av Stian Haug. Dette er en konkurranse som varer i 5 dager, fra i dag til Fredag. Det er nå for sent å melde seg på konkurransen men for masse tips å triks så kan dere følge @Stianhaug på instagram. Og jeg anbefaler absolutt å melde seg inn i gruppen TeamTrøkk på facebook, der ligger et helt års treningsprogram og veiledning for lavkarbo HELT GRATIS! Han legger også ut programmer utenom1 års programmet og deler masse tips, triks og teknikk. 

Så sånn ser programmet for dagen ut:
A1) Knebøy 3x10 - 10 sek pause
A2 Sumo Markløft 3x10 - 10 sek pause
A3 Bulgarsk Splitt Knebøy med 2s i bunn 3x10 - 10 sek pause
A4 Et Beins Hipthrust 3x10 - 10 sek pause
A5 Bulgarsk Splitt Knebøy, med HOPP 3x10 - 180 sek pause

Hvis du lurer på hva f.eks Knebøy er, så kan du trykke på ordet som er understreket så kommer du inn på Instagrammen til Stian Haug, der forklarer han og viser hvordan øvelsene gjøres. For flere program følg TeamTrøkk på facebook :) Dette er absolutt ikke en reklame, kun en anbefaling! 

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - Klikk her

Likes

Comments