Næste dag.

i dag har jeg set Guløjede Pingviner. De er de højeste pingviner udenfor Anarktis ellers er de, de 3 højeste. Så Kørte vi til et værksted der ventede vi i 30min. Der efter kørte vi til McDonald's hvor vi sad og spiste og så på iPad.6

Vi kørte hen til Royal Albatross Center og så på Søløver, Sæler og Albatroser, bag efter fik vi en is og min mor fik kakao. så kørte vi til en fricamp hvor vi lavede aftensmad hvor vi fik pasta på dåse.5

det var en meget regnfuld dag. vi så på kæmpe store stenkugler. så kørte vi til en økologisk Campingplads som var på en bondegård.4

næste dag.

Kørte vi til Mount Cook(Mount Cook er Oceaniens højeste bjerg) vi var først på museum hvor vi så om bjergbestigere så gik vi over til en hængebro nede for Mount Cook broen hang over en vild flod oppe ved enden af floden var der en gletsjer. så kørte vi til en fricamping hvor der gik fritgående køer vor vi spiste aftensmad. så kørte vi til en anden fricamping.3

vi kørte på toppen af en bjergkæde så kørte vi tilbage til Christchurch, hvor vi handlede. derfra kørte vi til en campingplads med en masse kaniner og fugle.2

Vi er på en campingplads der er svøming pool. Der er en god udsekt over vanet og byen. Der er også en legeplas. Vi var også nede ved byen.1

Der var vi i 2 dage.

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Vi er i lufthavnen og vi skal flyve kl 10. Flyveren var det luksus, vi hade to trepersoners rækker.

Vi skulle flyve i 9t 50min.

Vi var i Singapore og det var meget varmt det var faktisk 30 grader. Vi hade fåret en Lejlighed kl 14:00. I lejligheden var der en swimmingpool. Vi fik kokosnød mælk i en kokosnød, det smagte god.

I morges blev jeg hentet af min farmor og papfarfar dig kørte os op til lufthavnen.
Vi skal flyve i 11t 30min.

I flyveren fløj vi over verdens højeste bjergkæde(Himalaya).

Når vi kom til Singapore, var kl 0:45 i dansk tid.

mig og min far har lige set ringenes herre 1 og 2,

jeg håber vi kan få set alle stederne nede på New Zealand.

Jeg er i gang med at pakke til New Zealand.

Det er lørdag og jeg har lidt travlt med at pakke.

Jeg glæder mig til vi skal afsted.

lige nu er min søster og mor syge, og min far abejder.