GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!! Hoppas alla fick en underbar dag för det fick jag. Den började med en underbar frukost och sen så slutade den med att skolan hade ändrat vårat schema så vi fick sluta tidigare . Btw fick inga bra bilder från idag så jag tog bara en från internet.

Hade ni en bra alla hjärtans dag?

Hoppas att ni på något sätt fick lite kärlek idag och att ni spridit lite kärlek också.

Puss & Kram

Idag var bara en tråkig måndag, med ett tråkigt väder. I Stockholm duggade det hela dan.

Regnade det hos er?

Dagens outfit:

Jacka:Zara
Byxor:Pull&Bear
Tröja: Rosemunde
Mössa:TommyHilfiger

I lördags åkte jag och min kommpis Klara och hälsa på ett par kattungar!! Och det var faktiskt första gongen som en katt gillar mig! Efter det så åkte vi hem till mig och hade myskväll, så det blev en lyckad dag.

Brukar katter gilla er?

Idag drar jag till Mariefred för att hälsa på en kompis från Indien. Bilder är precis innan vi steg på tåget.

Äntligen fredag!!!! Det här blev outfiten för idag🍭
Tröja:HM
Byxor: Mango
Skorta: zara

Idag hade jag bara en jobbig dag pga att jag hade typ tusen läxor att göra så för att göra mig på lite bättre humör så bakade jag små semlor. Men det hjälpte mig tyvärr inte med läxorna och jag fick nästan inget gjort.

Dag 8 av semestern så var vi vid strandenoch hade hyrt en fotograf som skulle ta fina bilder på oss den sista dagen och förmodligen på länge i Dubai. På kvälle gick vi till en resturang som hette the ceesecake faktory. Jag beställde en teriyaki kyckling. Sen på kvällen så blev det fyverkerier helt oväntat. Helt änkelt ett bra slut på semestern.

På dag 7 av semestern så åkte vi till en klubb (samma klubb som vi firade nyår på). Den dagen var det väldigt målnigt och inte varmt alls , men som tur var ver det varmt i poolen så jag badade mycket. Till luch så åt vi natchos. På kvällen var det planerat att vi skulle gå på bio men det blev så stressigt så det gjorde vi inte. Bilden visar två glassar som jag och min bonussyster testade. Det var som någon sorten turkisk glass som var glass men hade typ en tuggummi konsistens.

Dag 6 av semestern så åkte vi till Legoland. Jag hade föreställt mig som ett nöjes fält men det var det inte. Men det var kul endå. På kvällen gick vi till ett shopping center och åt middag.

Dag 5 av semestern är det äntligen ny år. Under dagen så solade och avsade vi vid poolen. Senare på kvällen åkte vi till en klubb där dem hade en stor nyårs fest. Bilden visar ett stort frukt fat dom jag tog från efterrätts bordet.

På dag 4 av semestern så var vi för det mästa i öknen. Klockan nio kom en taxi och hämtade upp oss och körde oss till öknen. Det tog ca en timme. När vi var framme så började vi dagen med att få varsin fyrhjulig som vi sedan skulle själva köra i öknen på sanden. Sedan plockade en chaufför upp oss och körde oss långt ut i öknen och började köra super snabbt påstods sand gupp. Sedan åkte vi ut på motorvägen och han körde oss till ett jätte stort tält mitt ute i öknen. Där fick vi rida kamel och äta middag. Sedan åkte vi hem till lägenheten och kom hem vid ungifär nio. På kvällen åt vi hemma för ingen orkade gå ut på resturang efter den långa dagen.

Dag 3 av semestern så åkte mina bonussyskon och deras pappa till en stor brunch, men vi bestämde oss för att inte följa med för dem skulle åka ganska tidigt på morgonen. Så isstället stannade vi hemma i lägenheten och hade en lugn dag. Vi solade vid poolen osv. När vi skulle äta lunch så beställde vi mat från hotellet. Kl. 16.00 så hade vi bokat tid på nagelsalongen. Och sedan på kvällen så gick vi på en indisk resturang. Mina bonussyskon hade kommit hem från bruchen några timmar innan vi gick till restaurangen. Till middag beställde jag chicken tikka masala.

Dag 2 av semestern så hade vi en lugn dag vid poolen. Alla var trötta efter flygresan och hade lite jetlag. När klockan var ungefär 12.00 så bestämde vi oss för att ta en strandpromenad till ett lite stånd som sålde små mini pannkakor som vi alltid brukar äta när vi åker till Dubai. Bilden visar ståndet som serverar pannkakorna. På kvällen så åt vi hemma och gick och la oss vid ungefär 23.00 i Dubai tid.

​Jag har inte varit så aktiv på bloggen på sistone så jag tänkte att jag skulle göra någon sortens jullovsveckan. Det innebär att jag lägger upp en bild varje dag från min semester till Dubai. Och anledningen till att jag lägger ut dem nu i efterhand är för att jag inte hade internet där vi bodde och när jag väl fick internet så var det inte tillräckligt starkt för att kunna lägga upp blogginlägg med. Så detta inlägg får bli dag 1. Så på dag ett av semestern kom vi fram ungefär vid kl.09.00 i Dubai så vi han inte göra så mycket den dagen. Vi hade flugit hela dagen i ca 7 timmar så vi var ganska trötta efter den långa flygresan. När vi kommit fram till lägenheten var alla trötta och vi kollade på våra mobiler ett tag tills det var dags att sova. Bilden är på mig och min bonussyster Maja dagen efetr pga att jag inte fick några bra bilder på planet.

Nu har det äntligen blivit höstlov! Såklart drog jag och min frusna familj till varma Dubai med sol, bad och god mat. Men det bästa med höstlov överhuvudtaget är nog dem långa sovmorgonarna.

Dethär är lite bilder från när jag och min lille älskling hade syster tid i mall of skandinavia. Det var en jätte mysig dag med dig älskling! Hahah trots att det blev lite krongel med bussar och betalning kom vi som tur är tillbaka hela.

Idag blev det en myskväll med sushi och film🍣

Jacka: Guess

Hoodie: Hollister

Jeans: Gina Tricot

Väska: Radley London

Skor: Zara

Igår hade jag myskväll med tjejerna på pizzerian. Sedan gick vi och sov över hos min kompis, mysigt.

Jacka: Guess

Väska: Radley London

Byxor: H&M

Skor: Zara

Är det bara jag som älskar hösten. Det är ju då man kan börja använda alla snygga kläder igen.

Följ taraneh minduktiga fotograf

Hej och välkommen till min blooogg! Äntligen har jag startat den som jag har velat så länge! .

Här är lite om mig själv och mitt liv:

Jag föddes i Sverige (Stockholm) men har bott på ställen som Indien och Dubai.

Min familj består av mamma pappa, mina två småbröder och mina tre bonussyskon.

Just nu bor jag i Stockholm

Jag är 12 å nu men fyller 13 i November typ (alltså är jag 04 haha)