De sista dagarna spenderade vi likt alla andra dagar. Vi gick till stranden, tog massager, åt god mat, läste böcker osv. Det har varit riktigt härligt att vara i Hua Hin och bara tagit det lugnt utan krav eller måsten. Malin tyckte att det var så skönt att hon förlängde sin resa med en vecka. Istället för att åka hem reste hon vidare till Koh Tao för att chilla där. Bra beslut tycker jag!

I söndags reste jag och mamma till Bangkok samtidigt som Malin då reste till Koh Tao. Tidigt på morgonen tog vi en taxi (alltså en bil med säten på flaket, men tro inte att chauffören åker långsammare på motorvägen för det...) till busstationen där vi sedan tog en buss till Bangkok. Vi var framme vid vårt hotell runt kl 13:00 och åkte sedan in till Bangkok där vi shoppade lite och besökte gamla butiker och andra ställen mamma brukade gå till med mormor och morfar när de bodde i Bangkok. En del av ställena har jag också varit på tidigare så det var kul att jag ändå hade lite koll på saker och ting. Efter att ha spenderat resten av dagen i stan åkte vi tillbaka till hotellet och packade om våra väskor inför våra resor dagen efter. Mitt flyg gick kl 07:20 på morgonen och mammas kl 09:20. Vi åkte från hotellet kl 5:00 och åt frukost på flygplatsen tillsammans innan det var dags att skiljas åt! <3