En tuff dag

I fredags jobba jag och sen drog jag och träna. Det gick bra. Möte upp mamma, syrran och hennes barn. Vi stod och tittade på kortegen med studenterna när de åker flak. Sen ficka vi på Vandrarhemmet. Efter fikat så drog vi till lekparken i stads parken. Vi chilla där lite.
Jag var hemma vid 18 tiden. Jag slappa och var skit trött. Fixa lite käk och slappa resten av kvällen i soffan.

Igår lördag var jag tvungen att gå upp kl. 9 Ville bara ligga kvar, men. Syrran och barnen hämta mig kl. 10. Vi åkte mot Kinnekulle. Vi besökte en utsiktsplats och luncha på ett café där Lisa Holm jobba. Där inne var det jättemysigt :)

Vi styrde bilen sen mot pappa som låg med sin husvagn på en camping på Kinnekulle. När jag, syrran och barnen närma oss pappas husvagn så såg vi att farmor och faster var där. Det var trevligt, men vi blev lite paffa och förvånade att de var där. För det viste vi inte.
Vi satt där och umgicks lite. Sen gick vi till lekplatsen/badplatsen. Där var det lite lek.

När jag kom hem så drog jag direkt och handla för hade ingen frukost hemma. Jag var skit trött. Så jag handla bara på vilja.
Kom hem. satte mig en stund och sen gjorde käk. Det blev slapp i soffan hela kvällen. Var skit trött även denna kväll.
Jag la mig vid halv tolv.

Idag vakna jag och var nere. Tvinga mig upp vid halv 12. kolla lite tv och funderade på vad jag ville göra idag. Det blev att lägga sig och sola på balkongen och körde en tvätt med.

Nu har jag diskat och fyllt på matlådor.

Ha det gött!

Ha det så gött läsare! Kram❤