Formkoll vecka 3

3 veckor av kost och träning

Veckan har varit rätt seg och humöret har inte varit på topp. Något som kan bero på att det ör den tiden på månaden då hormonerna svänger, kroppen är uppblåst och vikten svajar. Trots detta har jag hållit sötsuget på sin plats och inte låtit huvudet vinna över mig. Trots att vågen idag visade +-0 så var måtten annorlunda vilket är ett riktigt bevis på att vågen bara är en siffra och att det kan ske förändringar i kroppen oavsett vad vågen påstår!

Vikt: 65,7 kg : +-0 kg förändring från förra veckan.
Midja: 71 cm : -1 cm förändring från förra veckan.
Rumpa: 101 cm : -1 cm förändring från förra veckan.
Lår höger: 61,5 cm : -0,5 cm förändring från förra veckan.
Lår vänster: 61 cm : -1 cm förändring från förra veckan.

Vecka 43: Var veckan när min träning och kost skulle starta med låg hemma och var sjuk. Fick till 2 träningspass men kroppen var trött så åt det jag behövde och lade denna veckan på vila. Därav anser jag att min start på schemat började Måndag v.44 och istället för den planerade starten denna vecka.

Vecka 44: Min riktiga uppstart på både kost- och träningsschema. Tränade 100% enligt schemat, vilket innebär träning 5 dagar och vila 2 dagar och åt 100% enligt kostschemat utom ett frimål på söndagen.
Vecka 45: Tränat 100% enligt schema samt 100% kost förutom en tårtbit på farsdag för firandet av pappa och bror på födelsedagen.
Vecka 46: Denna veckan, Tränat 100% enligt kostschema och ätit 100% enligt kostschema än så länge. Fyller 25 år på söndag så kommer mest troligt att ha en cheat-day om coachen tillåter!

Ser fram emot kommande veckor, och hur kroppen kommer att förändras och utvecklas tack vara både god kosthållning och hård träning.

#nouwautumnchallenge

Gillar

Kommentarer

emmaizabelle
emmaizabelle,
Ska bli kul att följa din resa! 😊
nouw.com/emmaizabelle
Kristina
,
Hur lång är du? 🤗
jennifereriksson
jennifereriksson,