Mina mål med träningen är att få lite fastare kropp och lite mer styrka samt att få mer energi till vardagen.
Jag kommer träna varje måndag, tisdag, torsdag och fredag. Sen har jag tänkt att köra på lite yoga onsdagar och lördagar som avslappning då jag också vill mjuka upp min kropp lite mera (är väldigt stel). Sen kör jag en hel vilo dag på söndagar.

Jag brukar dricka en Celcius dom dagarna jag tränar för att få den extra energin jag känner att jag behöver i början. Plus att om jag inte är helt fel ute så är det ett ämne som ökar kaloriförbränningen i Clecius (sen är man ju koffein beroende).
På det så tar jag ven vitamin tablett från märket mitt val varje morgon till frukosten för att verkligen se till så min kropp har det den behöver.


Har tänkt att ändra min kost en del men det får bli ett senare steg, tänkte att det är bättre att börja smått och arbeta mig uppåt.

Men jag kommer dricka mer vatten varje dag då jag alltid varit väldigt dålig på det.
Så min rosa vattenflaska följer med mig vart jag än går.

Så nu har ni min start plan för träningen. Om ni har några tips så kommentera gärna nedan. Som sagt är ny på detta och testar mig framåt en del.

Jenka

Gillar

Kommentarer

Sofie
Sofie ,
kul att du har kommit igång med träningen! 😊 Ett tips är träningen/gympan i hävla på torsdagar och söndagar. Roligt folk som är med och man kör så gott man kan efter sin egna förmåga! 😊
Jenka
,
Skulle vara jätte kul men får nog testa det senare 😊 Markus har innebandy torsdagar och ibland något med fotbollen på söndagar xDnouw.com/jenka
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229