Det märks att man har idé torka när man använder datum som rubik, hehe sorry är lite distraherad atm. Har äntligen kommit på hur jag ska fira min födelsedag i år, det blir lite dyrare än vanligt men jag är såååå taggad.

Det var förresten soligt idag så jag cyklade ner till dalen, vilken är farligt med nästan bara nedförsbackar, och satte mig och drack te till ljudet av rinnande vatten och kvittrande fåglar. Det är lite uppfriskande för själen ibland.

Idag bar det av mot Laholm vid på morgon, ju närmre vi kom desto vitare blev det. Snön som hade smällt bort hos oss fanns kvar i Hjörnered. Vi försökte att gå den gröna stigen och vi kom i alla fall till utkiksplasten vilken var några kilometer upp och ner innan vi inte kunde hitta vart spåret fortsatte och var tvungna att vända tillbaka. På vägen mot bilen hittade vi en skylt som berättade om "Midsommar grottan" cirka 300 meter av stigen där trollet "MidsommarGubben" skulle bo. Den var inte svårt att hitta, men att klättra på isiga stenar på en klippvägg var rätt så hjärtklappande.

​Här är stegen som man kunde klättra ner i grottan på om man ville.

Idag har jag gått cirka 26 535 steg, cirka 15,9 km längst Halmstads kust. Mina fötter gör ont just nu, och jag höll på att blåsa bort ett par gånger, men det va rätt så skönt ändå.

Prins Bertil stig promenerade jag på såklart och gud vad sugen man blir på sommaren när man ser alla utmärkta fika platser längst stigen!

Bilderna jag beställde ifrån LALALAB kom idag. Perfekt tajming då jag äntligen hittade ett album i stan idag när jag åkte in för att hämta mitt pass hos polisen.

Jag beställde 50 foton som jag hade framkallat ifrån mobilen vilken va tur eftersom jag då även kunde skriva datum på dem så man ska veta när dem är tagna, förutom genom färgerna på mitt hår :D

I morse bar det av till Danmark, klockan 8 var mitt morgontrötta jag tvungen att vakna. Vi tog färjan Helsingborg till Helsingör och promenerade omkring lite, jämförde priser och bara någon timme senare var vi på väg hem igen.

Ärligt talat hur skulle jag kunna låta att köpa något som hette "Pink Pirate"

Vi svängde in inom burger king på vägen på vårat impuls äventyr till stranden. Det var super mysigt och rätt så kyligt att äta på stranden, men utsikten var värd det <3

Drog ut med Sofie idag, för hej det är Sweden och när solen är ute måste man verkligen passa på ;) Såå, vi tog kamerorna. Det blev en del bilder så jag kommer nog dela upp det lite, vi åkte till en del olika ställen i lilla Halmstad. Det var super mysigt och nu när jag är hemma så känner jag i hela kroppen hur mycket vi gick.

Vi kör i kronologisk ordning, i Vallås.

Letade fram pennorna och skissblocket ifrån för först gången på cirka, 2 år kanske? Det är som att cykla asså och med det menar jag att jag var inte bra då och jag har inte blivit bättre i min frånvaro i från ritandet. Sen har jag väl aldrig varit så intresserad av det realistiska men det är en rätt så viktigt grund ändå.

Jag kände även att det var dags för blått igår och uh, färgen heter Rockabilly blue och klär nu mitt badkar liksom mitt hår. *Shrug emoji* Jag är nöjd med håret i alla fall hahaha.

​Igga min missfärgade hud tack :'D

Köpte nyligen in två par blommiga plagg ifrån Vero Moda, det var super rea okej så jag kunde inte riktigt motstå dem hahaha. Nu med mina nya inköp har jag sammanlagt 12 blommiga plagg, en stark majoritet av dem klänningar, vilken får mig att känna att man kanske borde investera i lite basics snart va?