VÄLIPÄIVIEN SUPER TEHOKAS KOTITREENI!

Kotonakin treenaaminen voi oikeasti olla tehokasta, kun se tekee hyvällä intensiteetillä ja keskittyen. Mä tein yksi kerta ihan super hyvän kotitreenin, josta tuli niin paikat kipeäksi että on pakko jakaa se teillekin. Treeniin tarvitset käsipainon lisäpainoksi ja nilkkapainot, mutta mikäli niitä ei kotoa löydy voi tehdä treenin ilman niitäkin ja lisätä vain toistojen määrää, jotta hiki nousee pintaan.

Lämmittely 10 min; polvennostojuoksua, X-hyppyjä, nyrkkeilyä.

1. triplasarja:

- Askelkyykkyhypyt max.toistoa

- Sumokyykky 15 toistoa käsipaino lisäpainona

- Lantionnosto 15 toistoa käsipaino lisäpainona

Tee siis kaikki kolme liikettä putkeen ja sitten 2 min tauko. Toista 3 kierrosta!

2. triplasarja:

-Bulgarialainen askelkyykky 15 toistoa per jalka käsipaino messissä

- Luistelukyykky painon siirrolla (jalat siis pysyy kokoajan maassa) 20 toistoa yhteensä tässäkin käsipaino taas lisävastuksena

- Pakarapotku nilkkapainoilla 15 toistoa per jalka

Tee nämäkin kolme liikettä putkeen ja sitten 2 min tauko. Toista 3 kierrosta!

Lopuksi reipas 15min kävelylenkki raikkaassa ilmassa ja venyttelyt kotona!

Treeni iloa!

Pus, Janette

  • 1 163 katselua

Tykkää-merkinnät

Kommentit