SELKÄTREENI VAILLA VERTAA

I'M BACK!

Nyt on ollut kyllä sellaista haipakkaa ja vähäisiä unia, että valitettavasti blogi jäänyt sivuun. :( Tässä, kun kolme viikkoa on mennyt vielä yksin nukkumisen opettelussa, mutta nyt on jo arki rullaillut entiseen malliin. :) Tässä olisi hei nyt super tehokas selkä-käsi-vatsatreeni kokeiltavaksi, myös ALOITTELIJOILLE!

Lämmittely 10 min cross trainer

Alatalja kapealla kahvalla 2 sarjaa 12-15 toistoa, 2 sarjaa 8-10 toistoa

Ylätalja leveällä otteella eteen 4 sarjaa 8-12 toistoa

Pullover 4 sarjaa 8-12 toistoa

Kulmasoutu myötä-otteella 4 sarjaa 8-12 toistoa

Supersarjana:

Hauiskääntö 3 sarjaa 8-12 toistoa

Penkkidippi 3 sarjaa max toistot

Russian twist painolla tai ilman 3 sarjaa 20 toistoa

Jalkojen nostot roikkuen 3 sarjaa max toistot

Loppuun voi vielä tehdä aerobista, esimerkiksi juoksumatolla juosta 20-30min! Itse usein juoksen ylävartalon treenipäivinä noin 30 min juoksumatolla lopuksi. :)

IHANAA VIIKONLOPPUA! <3

ps.sunnuntaina tulossa viikon wrap up. ;)


  • 288 katselua

Tykkää-merkinnät

Kommentit