Bild #pinterest

Vi skulle ha varit nere i Stockholm vid detta laget men så vart inte fallet. Då det var en person som blivit påkörd när vi kommit halvvägs till Uppsala så vart vi stående på spåret, sen så fick vi åka tillbaka till Gävle igen. Suck...

Enda gången jag väl tar tåget så händer det något sånt här liksom. Så detta gjorde ju att vi fick göra om våra planer lite för dagen :,)

Vi fick även pga detta byta tåg en extra gång, i Tierp. Så nu sitter vi på tåget från Tierp till Uppsala. Där vi ska byta till pendeln. Hoppas resterande utav resan går smidigare iaf haha!

Postad i: Min vardag

Sitter just nu på tåget med Z och väntar att de ska gå mot Stockholm :D

Var alldeles för längesedan jag besökte storstaden nu, och det ska bli mysigt att komma iväg lite med min sambo.

Vi ska alltså ner till Stockholm. Där ska vi besöka fjärrilshuset(kameran är självklart med ;)) och sedan ska vi till Mall of Scandinavia för lite shopping. Aldrig besök något av de två ställena så de blir spännande :D
Och inatt blir det till att sova på hotell. Myspys!

Postad i: Min vardag

Igår tills idag har jag haft ett hundvakts jobb igen. Har alltså haft grabben på videon ovan här hos oss. Riktig mysig jätte haha!

Vi har iaf bara tagit det lugnt, ut o gått i solen o slappat på soffan haha. Skulle egentligen ha behövt plugga en massa men så vart det ju inte. Så de får jag ta i början utav nästa vecka. Skönt att plugga på distans o kunna lägga upp plugget som man vill haha!

Postad i: Mode

Nått som blivit en jätte stor trend nu inför våren är nämligen skepparmössan. Något som jag verkligen tycker kan piffa upp en vanlig tråkig outfit!

Så idag köpte jag mig en på Åhlens för 199kr :D

Så ni blir det till att planera outfits som den passar för. :D

Bild från #pinterest

• Filed under: Mode

Startade denna dag med mina brudar och avslutade den med min man. Helt klart det bästa sättet att spendera sin lediga dag på!

Nu på kvällen drog jag och Z till jobbet för att leka av oss. Så hängde alltså på jobbet min lediga dag haha. Har dock pajat foten på nått konstigt sätt så vart mest att jag agerade kamera man :,)

Nu väntas sängen för imorgon blir det jobb 16-22.30 och på söndag 11-21. Inge lugn o ro här inte haha!

Men hoppas jag ser er på Dome Adrenaline Zone i helgen :D

Kram Isabelle

Idag hade jag min första full långa dag på mitt nya jobb. Jobbade 12-21 vilket känns i ben o fötter nu kan jag säga, satt endast ner när jag åt haha. Skulle jobba i caféet idag, men där var de så lugnt så fick jobba ute i arenan istället(mycket roligare haha). Så fick vara lite klätterinstruktör åt barn etc. Grymt skojj!

Nu är jag nyligen hemkommen, o ska käka sen krypa ner i ett bad. Därefter blir det sängen haha!

Imorgon är jag ledig från jobbet, så de blir en massa plugg, har en uppgift som ska in på söndag och sedan har jag lite ärenden som ska göras. Som jag inte hinner med i helgen för då är det jobb som gäller igen :D

Kram Isabelle

Har länge funderat på att göra ett DNA test som man enkelt kan göra nu för tiden. För att se vad man har för ursprung. Jag har ju en hel hög med nationaliteter hos mina förfäder så tänkte att de kunde vara roligt att verkligen få på papper vart man är ifrån.

Så mamma beställde detta kit ovan åt mig så jag kunde få testa. Så nu har jag svabbat saliv och ska posta det till labbet. Så får vi hoppas jag får svart snart. Ni får veta resultatet när jag själv fått veta det :D