Mine matregler i sommerferien.

I sommerferien ville jeg fortsette med Matendringen og fortsette å gå ned i vekt, samtidig som jeg kunne kose meg litt innimellom. Ikke kutte ut noe, men heller ikke spise mer. Og jeg syns det gikk bra, for jeg gikk ikke noe opp, vekta sto heller stille med noen gram opp og ned innimellom. Bedre det enn en kraftig oppgang. Dette var reglene jeg hadde satt meg.

-Holde meg til 1600kcal dagen.
-Unne meg å spise ute hvis det passer seg.
-Unne meg en is uten å måtte få dårlig samvittighet over kaloriene den måtte ha.
-Ha et par godis-dager i uka. Kutte ut eventuell kveldsmat isteden.
-Det er mengden det kommer an på!
-Ikke kutte ut noe, kutt heller i mengde.
-Store porsjoner kan deles, samme med et kakestykke. Is deles ikke hvis den ikke er i boks.
-Prøv å gå 5000 skritt daglig, hviledager er lov og nødvendig!

Jeg syns at dette gikk veldig bra. Jeg har jo kalorier i bakhodet hele tiden, og jeg tenkte mengde framfor hva jeg spiste. Og så hadde vi mye bevegelser og skritt hver tur, godt over 10.000 ofte. Og det funker for meg og min kropp. Den får hatt det gøy, kost seg, vært i bevegelse og trives som aldri før.

#mat #spise #spiserformeget #hverdag #hverdagslivet #hverdagen #hverdagsliv #hverdagstanker #hverdagsglede #hverdagsblogg #hverdagskos #hverdagslykke #ukensmat #1600kcal

Liker