Matendringen uke 17

Hva jeg spiste: Burger med pomfri, baguett med ost, skinke og grønnsaker, salat, kylling og ris, sei og poteter, brød med kaviar og egg og leverpostei og agurk, nudler, rundstykke med salatblad, ost, paprika og agurk.

Har jeg gått turene mine: Har gått en del denne uka ja. Mest onsdag og lørdag.

Favorittmat denne uka: Burger, wok, spaghetti,

Favorittdrikk denne uka: Fun light saft

Prøvd noe nytt: En proteinbar min kusine tipset meg om som var kjempegod.

Min motivasjon: Oslo er min motivasjon. Gå turer der, mye man kommer over i byen. Beste hadde vært å bo der.

Det negative: Har dårlig samvittighet etter å ha spist den burgeren, men det er det egentlig ingen grunn til. Blitt en del godis også så må bare skjerpe meg der. Også sliter jeg litt i veldig bratte bakker ennå. Kan ikke løpe opp til skihoppet i Holmenkollen ennå liksom.

Det positive: Glad for at jeg har fått mer utholdenhet. En matendring kan føre til så mye mer enn å slutte og overspise. Vekta går ned, noe jeg ikke tenkte på da jeg startet, kroppen har mindre å bære på og derfor er det lettere å bevege seg, noe som er kjempeartig. Jeg småjogger opp trappene i Frognerparken nå liksom! Før hatet jeg synet av trapper, nå tar jeg det som en trim.

Har jeg unnet meg noe ekstra: En ny Royal is som har kommet, med peanøtter og den er også vegansk. Kjempegod!

Tanker: Jeg spiser nok mer når jeg bare er hjemme og sitter inne. Er jeg ute på tur og er i bevegelse spiser jeg mindre hele den dagen.

Har magen begynt å reagere på noe spesielt: Nei

#mat #spise #spiserformeget #hverdag #hverdagslivet #hverdagen #hverdagsliv #hverdagstanker #hverdagsglede #hverdagsblogg #hverdagskos #hverdagslykke #ukensmat #1600kcal

Liker