Dag 1 Maggan

Hej!! Jag sa ju att jag kanske inte skulle uppdatera "live" (man ba snälla gumman) från Maggan men som tur var hade vi wifi här så jag kan blogga från datorn vilket jag föredrar. Vi har nämligen lite siesta nu så då har jag ju faktiskt tid. Igår kom vi ganska sent hit, vi började med att gå upp till vårt hotellrum och fixade till oss. Sen tog vi oss ut rätt så sent för middag, vi tog första bästa restaurangen haha och det var väl inte den godaste maten men det funkade. Sen var tanken att vi skulle ta oss ut men det blev inte riktigt så då vi var så trötta. Mitt flyg var nämligen 2 h 30 min försenat så jag var heelt slut plus att flygresan inte var den roligaste då det var åskväder... Men men, vi hade lite mys på hotellrummet iallafall!

Vår utsikt från balkongen.

Idag vaknade vi skapligt tidigt och åt frukost på vår balkong, sen fixade vi oss redo för stranden och sen drog vi ut. Så idag har vi legat och solat på stranden hela dagen, vi hittade ett guldkorn som hette "Olive Tree", det var asfräsch mat och fanns jättemycket glutenfria alternativ vilket var bra då Hannah är glutenintollerant. Jag beställde en vegetarisk sandwich och den var sååå god, vi köpte även med oss smoothies därifrån till stranden som också var asgoda.

Efter stranden försökte vi lokalisera oss lite vid bargatan oså, så nu har vi lite bättre koll. Så det har vi gjort idag! Nu tar vi det som sagt lugnt på hotellet, vi ska väl snart börja fixa oss sen sätta oss på balkongen och dricka lite rosé ;-) Efter det blir det middag ute, och sen utgång! Vi hörs imorgon igen <3