Sunnere kropp dag 16 og 17

Her er oversikt over det jeg har spist i går og i dag, for deg som følger med på veien min mot målvekt.

DAG 16 (9.nov):

1.måltid kl 11:30: Rømmegrøt m/litt sukker og en del kanel. (Jeg fryser en del for tida, så kanel er særlig bra, siden den har en "oppvarmende" effekt på kroppen.)

2.måltid kl 15:30; 2 grove skiver med kyllingskinke & gulost (lett) og nøkkelost. Agurk-og psprikaskiver. 1 kopp Vanilla Latte m/1 ts OBoy, litt sukker, en skvett melk.

3.måltid kl 19:30: stekte poteter (3 kokte, litt under middels størrelse), 1 liten løk, skinkeomelett (2 små egg), litt revet ost. Liten spiseskje chilibearnaise.

Skritt: Aner ikke, hadde ikke telefonen på meg i går. Var bare hjemme, så var nok ikke så mange.

DAG 17 (10.nov):

1.måltid kl 10;30: 2 grove skiver med bananskiver, 1,5 dl ekstra L-melk.

2.måltid kl 14: 2 grove skiver m/tynt lag aioli og kokt egg. (Ikke bilde)

3.måltid kl 18:00: Stekt kyllingfilet (biter) m/stekt rødløk, blomkål, brokkoli, liten gulrot, 5 sukkererter, en neve grønnkål, litt pinjekjerner, stekt i litt rapsolje og liten klatt smør. Litt revet ost over, 1 liten ss chilibearnaise.

Antall skritt: Like uvitende som i går. Hatt en avslappende ladehelg.

Finn dag 14 og 15 HER , og opplegget jeg følger nederst HER . Vil du se hvor mye jeg gikk ned i kg, og sammen i cm, de første to ukene, les HER (Jeg veier og måler meg hver onsdag)

Takk for besøket, og velkommen tilbake ✨ Aina

#nouw #nouwblogg #nouwblogger #norskblogger #personligblogger #livsstil #livsstilsblogg #nedivekt #kosthold #sunnerekropp #dagsmeny #heltzen

Liker

Kommentarer

VeraLynn
VeraLynn,
Du har helt klart spist sunnere enn det jeg har gjort de siste to dagene, og godt så det ut også 🥰
nouw.com/veralynn
elevele
elevele,
Så flink du er .D Ser ut som mye god mat også 😃
nouw.com/elevele