Sparte ca 300 kroner. 🙈😇😂❤️

Kommer ikke helt over den dårlige servicen på den nettbutikken, der jeg bestilte garn først i Desember.


Da jeg fikk mail om at det ikke var trekt penger pga en datafeil på nettbutikken demmes så henviste de ikke engang til referansenummeret på min bestilling som hadde gått gjennom.

Jeg ringte selvfølgelig tilbake i går, for å forvisse meg om hva som pågikk. Fra fredag. For jeg er ikke vant til slik frekk og ufin behandling fra oppegående firmaer.

Jeg snakket med 1 dame som hadde med nettbutikken å gjøre i går. Hun var hyggelig og behjelpelig. Ikke kort og ufin i svaret sitt. Beklaget og hun i går. Og gjorde opplevelsen noe bedre. Forklarte at det var en datafeil i nettbutikken. Og derfor kunne de ikke behandle ordren min. Og pengene mine var ordnet manuelt tilbake til meg. Gjennom et annet firma. Jeg fikk kvittering på bestilling og at betalingen hadde gått igjennom.

Jeg ringte og det firmaet som sto bak økonomien, fikk bekreftet at pengene var alt begynt tilbakeført til meg i går. Så de regnet med jeg hadde de tilbake på konto innen 7 til 10 dager.

Jo takk for det.

Men jeg kommer aldri mer til og bestille garn fra den nettbutikken.

Dårlig service og dårlig forklaring i epost. Trodde nesten eposten var svindel, så kort som den var. Derfor ringte jeg og tilbake til 2 firmaer. For å forsikre meg..

Firmaet for garn. Trodde jeg var 1 skikkelig profesjonelt forma. Etter flott omtale på nett. Der tok jeg altså meget feil.


Hva gjør vel det?

Når jeg får pengene tilbake. Kjøpte garn lokalt I går , støtter heller nærmiljøet. Kommer aldri mer til å bestille noe som helst fra den nettbutikken.


Det var en lærepenge på nettshopping.

Jeg har begynt på Fanagenser med ny moderne vri.

I mørkegrått og offhvite

Tror jeg var heldig faktisk. Med bytte av garn. 🤩🥰🥰

Bildet er fra boken med oppskrift av genseren. Slik blir den etter hvert, med andre farger.


SÅ NOE GODT KOM UTFRA DEE OPPLEVELSEN.

SPARTE NÆR 300 KRONER.

Velkommen tilbake. 🥰

Mvh

Helseinsta.

Liker

Kommentarer