Uppdaterar här ganska dåligt på sistone och ville bara ännu en gång skriva att om ni vill veta met om vad jag tränar osv så kika in på min instagram för där uppdaterar jag ALLTID dagligen, heter @healthbyme_ där 💗💗

I lördags så hade jag iaf en supermysig kväll tillsammans med Kajsa, vi hämtade thai mat och köpte hemmakväll godis innan vi hade seriemys!
Balans är så viktigt, glöm inte det. 🙏🏼

Vi hittade även den nya noccon och recension kommer inom kort! 😏

Hej på er och glad fredag! Ska bli så skönt med helg verkligen 🙌🏼😍

Jag började faktiskt min dag med lite sovmorgon, då jag hade självstudier nu på morgonen, vi gick arbeta på valfri plats helt enkelt! Gjorde klart det mesta igårkväll och tog extra sovmorgon hihhi😏

Hade sedan enbart en lektion innan jag tog helg. Kom hem, bytte om & käkade lite innan jag begav mig mot gymmet för ett ryggpass!

😍😍

• chins / pullups med gummiband + negativa
• latsdrag maskin 5 set
• sittande rodd maskin 4 set
• enarms latsdrag i cable 4 set
• stående lat pushdowns ss sittande 4 set
• ryggresningar 3 set

Gick riktigt bra!

Ikväll blir det tacomys här hemma & ser verkligen fram emot en lugn och skön kväll 😍🙌🏼✨

Hoppas att ni har / har haft en bra fredag!

Efter gårdagens vilodag så var jag mer än taggad på dagens pass, bröst / axlar stod på schemat! Vi hade egenträning på idrotten i skolan idag så körde faktiskt på skolans gym tillsammans med ett par andra tjejer, superkul att köra tsm ibland ( även fast jag älskar att köra själv och gå in i min egen lilla bubbla 😉 ) 💗.

Började med lutande hantelpress på bänk, flyes & bröstpress maskin innan jag gick vidare till axlar. Körde militärpress, upprätt rodd, facepulls, hantellyft åt sidan. Ett godkänt pass helt klart!

Synkade & allt 😂👏🏼

Imon är det äntligen fredag ( <33 ) och jag har faktiskt bara en 40 min lektion i skolan mellan 11.20-12.00 ( nästan ovärt att komma😂 ) sen tar jag helg! Funderade på om jag skulle träna innan eller efter, men blir nog efteråt! Det är ju ändå ganska tidigt👏🏼 Rygg står på schemat imon, faveeee😍

Hej finisar!

Vilodag från gymmet idag som sagt och jag har varit i skolan, på stan & sedan på sommarjobbsmässa, en upptagen dag igen helt enkelt.

Har även varit och hämtat paket ifrån proteinbolaget ( <333 )!
Paketet innehöll dessa barsen 👇🏽 En låda kostar just nu enbart 199 kr ( ord pris 300 kr ), passa på!! Finns i 4 olika smaker 😍 Länk till proteinbolaget hittar ni som alltid vid min sidomeny 🙌🏼💗

samarbete med proteinbolaget

todays

Gårdagen ( måndag ) innebar en kort skoldag då jag slutar 12 ( <333 ), så var på gymmet tidigt vilket var extremt skönt ( innan rusningen hahha )!. Axlar stod på schemat igår & det är sällan jag kör ett helt pass dedikerat enbart åt axlar, brukar alltid kombinera axlar med antingen mage, bröst eller rygg. Men kände för det och dessutom är axlar något jag vill jobba extra mycket på just nu, 2 ggr i veckan ska det köras framöver, men då ska jag ju självklart kombinera det med en annan muskelgrupp ☺️

Idag var det däremot en lite längre skoldag, slutade vid 3, tog bussen hem & åt favvo pre workout snackset ( 😍❤️ ), innan jag begav mig mot gymmet för ett benpass fokus baksida lår / rumpa!

- glute activation ( mini band )

• liggande benpress ( 50kg x12, 70kg 2x10, 80kg 2x10, 90kg 2x8, 100kg 3x7 )

• hacksquat ss kettlebell squats
5 set

sittande lårcurl ss raka mark hantlar 4 set

hip thrusters i leg extension maskin 3 set

Finaste Agnes kom idag i skolan med en liten present för att jag har fyllt år, godaste baren & godaste drickan, blev såklart dagens pre workout 😍❤️

tightsen är från gymshark!

Kom hem runt 6 tiden och åt ( kyckling, ris, paprika ) och sedan gjorde jag klart 2 skolarbeten som jag låg efter i, känns så skönt att ha det gjort. Har nu även duschat håret, käkat mitt sista mål för dagen och tänkte ta kväll. Blir nog lite serie tittande innan jag checkar ut för idag, blir en tidig dag imon också 😉

Har vilodag från gymmet imon, men blir skola till 13 och sedan en runda på stan med en vän innan vi ska till på sommarjobbsmässa, hoppas att ni har haft en bra tisdag! 💗

Hej på er!

Jag är nu hemma igen efter en underbar vecka i värmen, har inte varit super aktiv här under resan, ville fokusera på annat, men har en hel den bilder att publicera från resan som jag tänkte sprida ut k olika inlägg! Så stay tuned😏

Kom hem sent igårkväll, så blev i princip nästan att sova direkt. Var riktigt trött efter buss, flyg, tåg & sen bil hem, sov gott isf 🙏🏼

Idag vaknade jag runt 9-10 tiden, packade upp resväskan och åt sedan min efterlängtade grötfrukost, som jag har saknat den 😍 ÄLSKAR.

Delicious vanilla vassle pulver från proteinbolaget är en favorit, om ni använder koden PBHEALTHBYME_ så får ni dessutom 20% rabatt på allt från gaam nutrition, hur bra? Finns i flera goda smaker & även som kasein!

ett ryggpass var planerat för idag så nån timme efter frukosten begav jag mig mot gymmet, tillbaka på hemmaplan <3333

Började med ( vanliga ) marklyft. Kändes först ganska tungt, men drog ändå upp mina ”vanliga” vikter utan några större problem! Ett mål detta året är att lägga större fokus på marklyft, vill lyfta tyngre och tänker lägga upp ett ”schema” på just marklyftsträningen, både sumo & vanliga 😃

Körde sedan latsdrag i maskin 5 set, t bar rodd 5 set, sittande rodd cable 3 set, lat pushdowns 3 dropsets.

Kontraster. Igår var man vid sol, värme & palmer och idag är man bland kyla och snö, vacker är det dock!

Hoppas att ni har haft en bra söndag & är exalterade på en ny vecka, kram! 💗

Jag & pappa började morgonen med att spela tennis ( vi hade bokat banan mellan kl 8-9 ) innan frukostbuffé! Grymt härlig start på dagen 😍

Efter frukosten så gav vi oss ut på en promenad mot stranden & satte oss även ner på ett café, tog en smoothie med banan, annans & kokosnöt som var supergod 🙌🏼

Såå fin utsikt!

När vi sedan kom tillbaka till hotellet så stack jag till gymmet, passet gick bra & behövdes inte mycket innan man var dränkt i svett i denna värmen 😅😅

Vi åt sedan lunch + glass ( hihhi ) och ligger nu vid poolen i hopp om att få lite färg ( lär ju inte hända dock hahha ), sedan blir det dusch och ikväll middagsbuffe, hoppas att ni har det bra! 💗

Hej finisar!

Gårdagen bestod av en massa gående i en stad här i närheten, poolhäng & ett benpass hanns med!

Idag har vi också utforskat städer i närheten ( mycket gående hahha ), vi kom sedan hem någon gång på eftermiddagen och då drog jag till gymmet för ett axelpass och redan solade vi efter det, riktigt najs 😍

Lite bilder från igår & idag

lite exempel på hur frukost / middag kan se ut, vi har all inclusive 😉

Pre workout innan dagens pass 😍👇🏽

Nu har jag & mamma precis varit i en supermarket och köpt choklad ( hihhi ) och om en stund bli det middag!

Hoppas att ni har det bra!