God eftermiddag!! Ligger just nu i min säng och kollar Grey’s Anatomy vilket är den bästa serien jag nånsin kollat på, kan starkt tipsa att se den. Resterande dagens planer är att skriva klart ett CV, som vi har som uppgift i skolan och sen ikväll är det en födelsedags fest hos en kompis. Vilket ska bli roligt, det var ett tag sedan det var en födelsedagsfest.

Vaknade men att solen sken in i mitt rum, det gjorde mig glad. För visste att det kommer vara en solig dag i fjällen, vilket är det finaste man kan tänka sig och så blev det med.

Kolla bara på detta, så himla fint!

Lite bilder på mig och min bestis.

Vad vi har ätit idag, mycket mumsigt!!

Bild på Lisa & Erik och en bild på mig i alldeles för stora solglasögon, men det är ett måste i fjällen när det är sol!!!

Har spenderat hela dagen i backen och hela kvällen på lammet och grisen, som är en känd resturang här i Sälen. Det var min familj, Lisas familj+ hennes Erik, som åt på restaurangen!!

Imorgon åker jag till sälen, ska bli så kul!! Idag tog jag mig sovmorgon, vaknade vid 10 som var så skönt. Jag, mamma och pappa åkte in till torget lite senare, vi köpte där det sista inför imorgon.

På torget köpte jag även ingredienser till ett frö knäckebröd, det blev så gott!!

Sluta som sagt skolan idag runt 11,  har sportlov äntligen, yeyyy!! Efter jag slutade tog jag bussen till gymmet och tränade. Just nu sitter jag i soffan och ska snart äta middag, det ska bli super gott!

Så mysigt att solen lyste in på gymmet!

Fick köpa mig en bars och dricka för åt ingen lunch i skolan!!

Pappa som också tränade, vi tog en tur till våran sommar stuga och det var sååå mycket snö!!! Åker till Sälen på söndag, längtar ännu mer nu!!!

Torsdag idag vilket betyder fredag imorgon och även sportlov. Går bara till 11 imorgon, så får lov tidigt!!! Idag åkte jag och min klass skridskor på idrotten, sedan mötte jag o Lisa upp några från våran gamla klass och vi käkade thai buffé, så gott!!

Finaste klass kompisarna man kan tänka sig, saknas bara Matilda!!

God eftermiddag. Har precis kommit hem från skolan och senare ikväll ska jag möta upp Agens på gymmet, vi ska gå på ett Body Pump pass. Vilket verkligen är jätte kul, är taggad!!

Mumsigt va? Svar ja!! Tidigare idag hade vi håltimma i 2 timmar, då satte sig jag, Maja och Ella på Espresso House. Åt deras getost macka som verkligen är såååå god!! Idag var det -10 grader och sol, vilket är enligt mig det finaste vädret man kan tänka sig, möjligen något kallt men annars helt underbart.

Fredagen började i skolan som vanligt, hade ett prov o slutade sedan 12:45. Var sedan med två kompisar och tränade på kvällen!

Idag lördag började jag dagen med en chiapudding och sen var jag och en kompis på båtmässan i Göteborg, gick även runt på stan och fikade på Joe & The Juice!!

Igår kväll var jag, Lisa och hennes kille och åt på Pinchos, vi såg även filmen För kärlekens skull. Vilket är en hyllning till Ted Gärdestad, en sååå bra film, tipsar verkligen om att se den!!

Imorse åt jag frukost på Espresso house, tog deras getost macka den är verkligen jättte mumsig!!

Sitter just nu på ett café i Paddington som heter Java U, jätte mysigt och allt var jätte mumsigt. Idag är sista dagen, då vi flyger hem kväll, men vi ska snart ta oss till Oxford Street och shoppa lite till!!