yellow smoothie bowl

PRZEPIS NA PRZEPYSZNY, LEKKI I ŚWIEŻY SMOOTHIE BOWL PEŁEN WITAMINY C I KAROTENU:)

SKŁADNIKI:

- 1 marchewka
- ½ mango (najlepiej żeby wcześniej było zamrożone)
- ½ banana (najlepiej żeby wcześniej był zamrożony)
- kawałek korzenia imbiru (jeżeli nie macie dodajcie imbir w proszku)
- kawałek korzenia kurkumy (jeżeli nie macie to dodajcie 1 łyżeczkę kurkumy w proszku)
- *to dodatkowo ale jeżeli akurat macie to dodajcie proszku MACA, DODA DELIKATNIE ORZECHOWEGO POSMAKU, A DODATKOWO JEST BARDZO ZDROWY!!:)
- SOK Z ½ CYTRYNY BĄDŹ POMARAŃCZY
- KILKA KOSTEK LODU

WSZYSTKIE SKŁADNIKI DOKŁADNIE ZBLĘDUJCIE. MUSI TO BYĆ NA TYLE GĘSTE BY UTZRYMAŁO WASZE DODATKI. NA KONIEC DOSYPCIE DOWOLNA ILOŚĆ PŁATKÓW CHIA I WYMIESZAJCIE, PRZELEJCIE DO MISKI, DODAJCIE GRANOLI, RESZTĘ BANANA I PŁATKI KOKOSA DELIKATNIE PODPRAŻONE NA SUCHEJ PATELNI.

🥭👩🏽‍🌾🧺🌞🌼

#słodkie #smoothiebowl #granola #fresh #kokos #mango #imbir #kurkuma

Polubienia

Komentarze