Lära om andningsmönster

Världens tråkigaste design har jag måste ändra den nån gång men jag är lite paranoid av vissa orsaker och jag träffar så mycket människor på mitt jobb så jag förblir anonym ett tag.
Var hos min älskling i helgen för att fira honom. Vi hade kul väldigt härligt att umgås. Han får mig att må så bra. Dock smittade han mig med sin förkylning vilket han har fått höra ett antal gånger. Förlåt älskling. Är tillbaka på jobbet men inte i toppform på grund av förkylningen.

Smärtorna finns där men inte alls lika mycket. Ibland hugger det till på vissa punkter. Svanken och revbenen eller skulderbladen. Ibland även bäckenet. Smärtan är dock inte brännande och plågsam av beröring. Det är inte som att huden brinner. Jag vet inte hur det kommer kännas framöver men jag ska kolla upp hur det fungerar om jag behöver vara hemma igen. Jag har en väldigt känslig punkt på revbenet tror jag i alla fall vid sidan av bröstbenet. När jag andas fel gör det ont men om jag övar diafragma andning är det smärtfritt.

Att styra sina andningsmönster är inte så lätt men att dra in rikligt med luft geom näsan hjälper att hitta rätt. Görs andningen rätt så stannar bröstkorgen kvar i samma höjd men magen höjs och sänks. Så jag tror att lägga fokus på magen underlättar. En hand kan vara på bröstkorgen för att se till att den är still. Andningen blir mer effektiv. Men jag skulle snarare säga att fokusera på magen även om luft dras in i lungorna för att det ska bli rätt.

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229