19.06.14 Sthlm Day 1

Innehåller affiliate-länkar

Tidigt i fredags så var det uppstigning för att hoppa på flyget till Sthlm. Klockan FEM ringde klockan och jag var helt väck. Ingen aning om varför vi skulle va i Sthlm så tidigt haha.. Det var vi alla lite smått missnöjda med när klockan väl ringde på morgonen.

Men flygresan gick bra och vi drog till hotellet för tidig incheckning.

Vi sprang runt i butiker nästan hela fredagen, (två OCH en halv mil gick vi haha) men jag höll mig ifrån shoppingen som planerat. Provade bara lite saker inne på Zara. Men var ju inte där för att shoppa.

När vi började bli hungriga vid ett-tiden så drog vi oss till Pom&Flora, det på Odengatan. Vi beställde in varsin macka, jag tog med fetaost och avokado(!!) den var så jävla god + någon bowl som var sådär.
Men supermysigt ställe och inte särskilt dyrt enligt oss. De snålade dock ej med ACn där inne så vi satt alla och frös, samt jag och Bengtsson har båda varit sjuka så vi började känna av det igen..

Resten utav eftermiddagen försökte vi ta oss ifrån Drottninggatan för där var KAOS. Vi tog oss till slottet, myste runt och njöt av det fina vädret. Det har vi verkligen haft tur med HELA helgen.

Vi kom till hotellrummet för att fixa oss iordning för middagen på kvällen. ET hade med sig rosébubbel som vi korkade upp och drack när vi fixade oss.

Vi bodde på Scandic Norra Bantorget, SUPERcentralt och inte alls dyrt. Jättebra frukost och vårt rum var okej!

Har fått hjälp av bästa töserna när jag behövde fota samarbeten denna helgen. Detta kommer upp imorgon.

Så fint i Stockholm. I die. Men min korta korta klänning gjorde jag till ett linne istället som jag kortade upp och drog på mig mina bikershorts istället. Levt i dem i helgen - HÄR finns dem.

Här såg vi pigga ut i alla fall Bengtsson haha.

Carro (som vi var hos för att hälsa på då hon har praktik som mäklare i Sthlm för tillfället GOALS) hade bokat bord på Un Poco(!!!) och seriöst, VILKET ställe! Lätt bästa restaurangen vi åt på denna helgen. Samt servicen var fantastisk! Vi alla beställde in en varsin pasta med skaldjur och massor med vitlök. Heeelt amazing. Jag drack aperol och resten rött.

Vi satt och tjötade i flera timmar, tog igen skvaller och bara hade det så trevligt.

Men som sagt, jag och Bengtsson mådde verkligen sådär. Så när vi lämnade restaurangen vid tolv så drog vi oss också hemåt. Bara en sväng förbi Stureplan för att leta kändisar, men det gick sådär haha..

Vi sa hejdå till CT och var i sängs vid ett hemma på hotellet, redo att ladda om inför nästa dag för då ville vi vara på topp..!