Dubai part 2

day 4

Fun Fact;" Ferrari World i Abu Dhabi er er verdens første Ferrari tema park, og verdens største". Jeg var der som sagt, men nåede ikke ind i selve Ferrari parken hvor der er ruchebaner og alt muligt andet til Ferrari elskere.

Som skrevet tidligere, blev dag 4 bare brugt på afslapning ved poolen, og så fik vi et hint fra en af vores venner om at besøge Souk Madinat Jumeriah, og det var virkelig et fint sted. Og fantastisk udsigt til Sejlet. (Burj Al-Arab). Der var også et "rigtigt" marked, sådan et jeg forbinder med Dubai. Måske også fordi jeg har set Sex and the city, og jeg så endda sko som Carrie :D Meget fint sted, kan klart anbefales.

Day 5

Er tom for ord- aldrig har jeg set så dårligt et hop 😂
Ja det er sørme nogen gode billeder vi får tager her😂
Der er kun sol fra morgen til omkring kl 13.30 ved hotellets pool, så formiddagen blev også brugt her. Det er simpelthen umuligt at sole uden en pool💦 Jeg havde virkelig glædet mig til ørken safari turen, og modsat Abu Dhabi turen skuffede den heldigvis ikke! Det var mega sjovt at køre 4x4 rundt i ørknen, og samtidig var der virkelig fint. Ude i ingenting var der en lille hyggelig ranch ting med kameler, heste og crossere som man kunne købe sig til. Det der med at ride på dyrene er ikke lige min ting sådan nogen steder, så vi slappede bare af ved de her mere hyggelige end behagelige borde.

Sidste dag -day 6.

Burj Khalifa at night

Udsigten fra vores pool

Den sidste dag havde Johnny og jeg ellers planlagt at skulle sole det sidste ved poolen og dernæst ud at sejle, men det blev lige lidt for omstændigt, så vi tog et smuk til Madinat Jumeriah og købte souvenirs med hjem til familien, og så tog vi til Dubai Mall for at spise aftensmad og se springvandet som virkelig er flot om aftnen når det er mørkt. Vi mødte nogen unge mennesker fra Portugal på vores safari tur som sagde vi skulle se springvandet, som vi overhovedet ikke vidste var der, så det var virkelig heldigt vi kunne nå det på vores sidste dag. I kan se i det tidligere Dubai opslag på dag 2 hvordan det ser ud om dagen, med det fine blå vand. Det kunne også ses fra Burj Khalifa. Inde i mallét er der et kæmpe akvarie som vi besøgte med guidet tur rundt og se "bag om", bådtur inde i mallét i akvariet, og Zoo med alle mulige fisk, fugle og krokodiller. Det var nu en meget hyggelig oplevelse. Vi har haft en mega god tur, og det er helt underligt at være hjemme. Sådan en uge går alt for stærkt, og i morgen er det tilbage til skolen. Æv.. Har heldigvis New York og Miami at se frem til i slutningen af september, det hjælper lidt på humøret. Jeg elsker at rejse, og håber at komme til at se det meste af verden. Har været i omkring 20 lande nu, så det er da en start. God onsdag derude og tak fordi I kiggede med 🙌 Adios ✌