Nu är det torsdag och sista veckan är i Norge.
De är fem veckorna har gått ganska snabbt och snart åker vi hem till Sverige igen.
Imorgon fredag, ska vi städa och packa när vi kommer hem från praktiken. På lördagen kommer taxin 7:30 så vi måste fixa allt på fredagen.
Tåget avgår från Fredrikstad 8:10 ungefär och är framme i Uppsala 16:49.
Det kommer nog bli en lång dag med tågresandet men det ska bli skönt och få komma hem nu.

Det har varit en rolig, spännande och intressant resa som vi har fått uppleva.

Idag är det vår sista hel lördag här eftersom att nästa lördag åker vi hem mot Sverige igen.
Idag har vi inte gjort så mycket, Melinda och Tove var till Gamle Byen en sväng och kollade på julmarknaden som var där men det var inget speciellt. Julmarknaden var ganska liten.
Rikard, Ludvig och Maja har gått på bio och vi tre hemma gjorde tacos till middag!

Idag har det varit soligt och någon minusgrad, imorgon händer inget speciellt heller, blir nog att sitta med APL uppgiften hela dagen och bara ta det lugnt för att vara laddad för den sista veckan här i Fredrikstad. Tiden går fort hörni, vi har redan varit här i fyra veckor och snart är det jul igen..

idag är det fredag igen och det är nu dags för vår sista helg här i fredriksstad och i dag har vi inte arbetat utan vi har fått chansen att besöka Glemmen vidergående skole i fredriksstad. Under dagen på Glemmen så har vi fått träffat ungdomar i vår egna ålder som går samma program som hos fast i norge. Dagen bjöd på föreläsning kring stroke och undervisning kring hjälpmedel och afasi. Tove, Melinda och Stina avslutade dagen med bio och sushi hoppas ni alla får en riktigt bra helg 💓💓

Nu har vi kommit hem säkra från Oslo! Idag hann vi med att besöka nationalmuseet, där skriet befann sig! Tiden går fort, nu är det bara 2 veckor kvar sen är vi hemma!

Idag besökte vi alla Oslo centrum! Kollade i massor av butiker och besökte även operahuset! Avslutade dagen med ett restaurangbesök på Egon!

Igår kväll hittade vi fram till hotellet! Startade dagen med hotellfrukost. Nu snart ska vi dra in till staden. ❤️❤️

i dag är det fredag igen och vår tredje dag på fjeldberg sykehjem. Efter jobbet i dag så ska vi ta bussen till Oslo tillsammans med Åsa och Kristina där ska vi tillbringa helgen på Hotell och göra en vistelse i Norges  huvudstad. Hoppas ni alla får en bra helg 😀💓💓

Idag har Stina, Tove och Melinda varit på lite äventyr. De åkte till gamle byen (gamla stan) här och kollade runt, det var en fin och mysig del och fina byggnader.
Vi åkte dit för att se vart det låg eftersom om två veckor ska det vara en julmarknad där som vi tänkte åka till då. Så vi strosade runt där och tog lite kort. Det var väldigt kallt idag men solen värmde lite iallafall.

Imorgon blir det en städ och tvättdag här, vi måste städa nu för det börjar bli lite dammigt här, haha.

Ha de braaa!

Ännu en vecka har gått, äntligen är det helg igen. Vi har redan varit här i två veckor snart, det har gått fort. Veckorna går fort men dagarna går långsamt. Vet inte riktigt hur det går till, haha.

Idag till middag blev det hamburgare och pommes, nu är vi mätta och belåtna.
I helgen har vi inga riktiga planer utom att vi ska städa och tvätta kläder och vi måste också gå till affären och handla till nästa vecka.

Nu tar vi kväller och ser på film!

idag fick jag(Stina) pröva på kvälls pass vilket var mycket intressant. Klockan 17:30 kom det en taxi som hämta hos vi åkte då till Eko-kulturhus där fick ta del utav sång och goda hemlagade våfflor.