Instagram @forsens

Instagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsensInstagram forsens

-3.2 kg på en vecka


Bilden till vänster är ett år sen då julian plantera hans ”egna” träd hos sin mormor och morfar. Bilden till höger är från idag. Tycker julian vuxit mer än trädet :)

Idag har jag inte tränat , jag var för trött. Men ändå okej, inte vant in mig än med jobbandet efter semestern 😅 jag är som en zombie när jag kommer hem. Imorgon jobbar jag 9-21 långa dagar. Ska iallafall försöka få till ett pass imorgon , om de blir innan eller efter återstår att se.


Haha såhär ser min kost ut iaf , på ett ungefär. Man blir väldigt mätt. Jag byter ut potatis , pasta , ris osv mot grönsaker , rotfrukter.. sen en klick Ajvar ist för typ bea sås. Är väldigt lätt & gott om ni frågar mig.
Genom att göra så och röra på sig har jag gått ner -3,2 kg denna vecka. Nu handlar inte allt om siffrorna såklart , handlar om så mycket mer. MEN jag ska väl erkänna att lite besatt av vågen är jag allt. Skönt att veta att sommar kilona snart är borta på kort tid med hård träning och bättre kost.

Dock tog batterierna slut idag på vågen , så nu är jag våg lös här hemma. Tänker att jag ska försöka låta det vara så ett tag för att inte stirra på den hela tiden. Får se hur länge jag klarar det.

Susanna Forsén

Gillar

Kommentarer

Blackout
Blackout,
12 timmars arbete i sträck och sedan träning?! Det låter sinnessjukt. Orkar du det? Ta det försiktigt med din kropp. Du är ju hur snygg som helst. Rena bombnedslaget om du frågar mig. Nej, titta inte på siffrorna på vågen om du vill gå ned i vikt av någon anledning. Känn hur kläderna sitter istället. Och stressa inte fram viktnedgång.
Det verkar som du har mycket muskler också tycker jag. Och de vill du väl ha kvar. ❤
nouw.com/blackout
ebbabrage
ebbabrage,
Förstår dig att det är lätt att stirra på vågen och på ett sätt kan det ju vara en motivation men det får ju inte gå till överdrift heller. Du är sjukt duktig i alla fall, ta hand om dig ❤️
nouw.com/ebbabrage
Forsens
Forsens,
Ja så är det ju , det får en att vilja fortsätta kämpa när man ser att det går åt rätt håll 😊 men ska låta det gå en vecka innan jag köper batterier iallafall 😌
nouw.com/forsens
joakimramqvisthallin
joakimramqvisthallin,
Toppen, ser bra ut, 🤣.. Vad är målet, din målsättning? Lycka till, hur som, 👍🙏💪
nouw.com/joakimramqvisthallin
Forsens
Forsens,
har haft lite del mål. Första målet var att gå ner 10 kilo , mål 2 var 10 till och nu är jag på 3dje målet och det är att gå Ner 8 kilo till. sen är väl tanken att hitta en Livsstil så att jag håller mig kvar på min vikt och satsa på bygga lite muskler 😊
nouw.com/forsens
joakimramqvisthallin
joakimramqvisthallin,
Mmm, bra där,.👍.. Förstår nu att du har/haft en del vikt och kg att gå ner, annars brukar det ej vara varken lätt, effektivt ell bra att "tappa" över 3 kg på 1v. Tänker här på muskelmassan och det ps mående, 😉. Vad var din startvikt?

Om jag skall nämna ngt om min viktresa och det som jag kallar "op viktnedgång" så gick jag ned fr 92,5 kg till 79 kg mellan 1 april till Midsommar sedan har jag haft mer ell mindre balans på vikt mellan just 79 och 82 beroende på hur mkt jag cyklar, vilket är min primära fys aktivitet numera och min kosthållning.. Har en ny målsättning som jag kommer sjösätta senare under hösten ell vintern, 😁..
Tänkte på din vardagsmotion, förstår att du rör på dig en del ell hur? Det är riktigt bra att ha som grund, här slarvar somliga och många.. Sedan gym, hur kör du där, går du regelbundet?

Hej, så länge, 🤗.. Skall forts cykla nu, depåstopp här för en fika, forts trevlig sönd..
nouw.com/joakimramqvisthallin
Forsens
Forsens,
Tack 🙏🏽 . Ja jag har haft en del att ta av , start vikten är jag inte riktigt redo att dela med mig utav . Men jag har en del kvar. ja jag promenerar mycket och kör mest cardio på gymmet , lite dålig på styrke träna faktiskt , men ska skärpa till mig.

oj det var bra gjort 👏🏻 💪🏼 Bra kämpat. Jag har alltid vart en jojo bantare, kört all in sen tappat det. Känner att jag har en bättre balans nu och förbjuder inget som jag gjort förut. Är jag super sugen på att fuska till det gör jag det utan dåligt samvete bara jag håller igång träningen. Förr var det mer "fuskar jag " kan jag "fuska " nästa dag osv.

nu kör jag lite extra hårt för jag gick upp 4 kilo på semestern , men dom kilorna går bort fort , blir nog trögare sen 😊 men det är bara kämpa på antar jag .
nouw.com/forsens
joakimramqvisthallin
joakimramqvisthallin,
Kom ihåg att styrketräning också förbränner och den förbränningen forts ngt längre när du slutar, än vad den gör m cardion, 😊.. Tänkte på "fusket", försök lägg det ell dessa på en och samma dag och benämn det "ätardag" ist då du inte följer kostchemat slaviskt utan äter vad du vill. Tanken m ätardgn är också att då "återhämtar" sig metabolismen och förbränningen så att den kan ta ny fart igen dgn efter, annars är chansen stor att kroppen går in i en s.k "svältstadie" och då spar vi på fettet ist för att förbränna det.. Men just det undviker vi genom att ha 1 ätardag var 4 ell 5 dag, 😊.. Bara lite tips såhär på måndags kvällen, 👍.. Lycka till och tack för att du delar, spännande och intr. Önskar forts trevlig v, 💪🤗👍
nouw.com/joakimramqvisthallin