Mitt tips på bästa PWO:

Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att C4 från märket cellucor är den bästa Pwo jag provat hittills. Den ger både pump, lagom mycket "stickningar" och ökar min prestation på gymmet utan att ge mig en dipp efteråt :) Egentligen använder jag mig inte så jättemycket utav pre-workouts utan blandar hellre egen, men just denna tycker jag riktigt mycket om faktiskt :) 

Det var av en slump som jag började köra med C4 ​faktiskt. Många kunder kom in i butiken där jag jobbar och blev helt chockade att jag som ändå jobbade där inte hade testat denna grymma produkt. Tillslut tog min nyfikenhet över och jag beställde hem den. (kostar 399 kr HÄR) Vattenmelon säljer bäst i butiken men det var tyvärr slut när jag skulle köpa så jag tog fruit-punch istället, den fungerar också bra i smaken :)

Jag använder den till mina tyngre träningspass, tillexempel benpassen eller ryggpassen för att kunna få ut extra bra prestation på gymmet. Dessutom får jag skön respons i musklerna hehe... ni vet att jag älskar pumpeffekten ;) 

Det händer även att jag tar PWO innan gymmet de dagar jag allmänt känner mig otaggad och behöver kvickna till lite, som idag tillexempel när vädret är så grått och tråkigt :p Alla behöver vi någon gång en spark i baken för att komma iväg haha! ​jag vet ju att jag vill ha vältränade ben och rumpa, jag måste bara komma ur lägenheten haha.


Gillar

Kommentarer

Belliblonkan
Belliblonkan,
Har inte testat den, men nästa gång jag känner för en PWO kanske det är dags att prova den 😉nouw.com/belliblonkan
Fitnessjulia
Fitnessjulia,
ja men absolut testa den 😃
nouw.com/fitnessjulia
Lina
Lina,
Hej!
Vad menas med pump? Har gymmat hårt i ett halvår nu men vet inte om jag känner nån pump som alla pratar om haha! Vad är pump?
Lina
Lina,
Neej jag menar inte ordet pump, menar KONTAKT haha! Vad menas med att man får kontakt?
Fitnessjulia
Fitnessjulia,
Kontakt menas väl egentligen att man känner att man jobbar med den specifika muskeln du tränar. Tillexempel om jag kör leg curls så ska jag använda hamstrings. Om jag påstår att jag "får kontakt" i hamstrings så känner jag det i baksida lår. Kör man tillexempel för tungt så kanske man aktiverar andra muskelgrupper också, tillexempel ländryggen och då minskar kontakten i hamstrings 😊 Du kan ju testa att sänka vikterna lite för att kolla om du får bättre kontakt i musklerna du tränar 😊
nouw.com/fitnessjulia
Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229