Ikväll åker vi hem från detta underbara ställe! Det har varit så jävla kul här. Vill inte hem hade gärna stannat mycket längre här i solen. Älskar att sola. Nu kommer man hem till snön, bläää. Attans att tiden ska gå så fort..:( bästa resan! Å god frukost åt man med!!!!

• 35 Readers

Igår va vi på universal det va det roligaste jag gjort. Så mycket karuseller& film, vanliga, vatten, 3D å 4D. Asså det va så himla kul. Blev lite illa mående efter alla bara haha. Tänk typ Liseberg gånger 1000. Så kul! Lite bilder—>

• 49 Readers

• 48 Readers

Det va faktiskt riktigt coolt asså!

Igår så åkte vi till ett jätte stort shopping center med 350 butiker. Det va så himla stort och man hittade inte ens, haha. Jag hittade lite saker som jag köpte iallafall. Vi hann inte gå igenom allt så vi ska dit en dag till. Idag så ska vi gå på basket. Det är en stor grej här. Rätt häftigt. Kommer nog lägga upp lite bilder från det imorgon.

Igår va de första dagen här i Florida. Började med att äta god frukost. Sen så la jag mig direkt vid poolen och solade och badade. Sen bestämde vi oss för att åka till stranden. Vi åt först innan vi åkte. Vi var på stranden någon timme efter det gick vi runt och kollade va det fanns för några affärer å restauranger osv. Det fanns mycket. Sen åkte vi tillbaka till huset. Jag gick å la mig typ direkt för va så trött.

Idag vet jag inte vad vi ska göra än.

• 237 Readers

Nu är vi äntligen framme i Florida. Det är så mysigt här.

Vi bor i ett hus med egen pool. Jag har ett rum med egen toalett, så nice. Det är så mysigt och så fint. Här vill jag stanna resten av mitt liv! <3

• 247 Readers

Nu har vi precis checkat in. Nu sitter vi på flygplatsen äter lite och väntar på flyget. Snart är vi på väg till Florida. Lite segt å flyga i 12 timmar bara, Inget internet haha. Kommer nog lägga upp ganska mycket nu när jag är där😍

• 272 Readers

Idag har jag packat det sista inför resan på lördag. Är så J*VLA taggad. Nu är jag hos bästa Jojjo i Bodafors å har det så jävla bra! Nu blir det mys med film, chips & kissen får vi absolut inte glömma!❤️