Veckan fortsätter i saker att göra

Hejsan fina läsare! 👋

Efter gårdagen så var jag mycket trött i morse. Men jag kom upp & ut på en morgon promenad. Jag hade svårt att lite på min kropp under promenaden. Det kändes som att jag skulle trilla när som helst. Men jag lyckades att håla mig på bena 🙂✌. Sen hade jag klätt på mig alldeles för mycket kläder. Kent sa att det var +9 grader ut. Det lätt kallt. Men det var det inte! 🥵😅 Det är svårt i den här tiden. Att det skiftar i temperatur på dagarna. Ena dagen är det höst vindar. Nästa dag är det sommarvindar.
Men det var skönt att komma hem efter promenaden. Tvätta av ansiktet & sen käka frukost framför tv.

Efter lite chill i soffan. Så satte jag på radio på tv. Käka ett mellis som jag behövde få i mig i magen innan jag städa stora badrummet. Det gick bra & det blev fint & rent 😊👍Skön känsla.
När badrummet var klart. Så vattna jag blommorna 💐. Tog bort döda blommor & blad.
Ingen rast. Ingen ro......

Jag bytte sen kläder, fixa mig lite i ansiktet & käka lunch. När jag hade käkat så var det dags att sätta mig på cykeln och trampa iväg.

Jag trampa iväg till min fotvårdare Sofie. Det kändes bra & det gick bra. Vi tog fötterna först & sen ögon brynen. Egentligen skulle vi ha tagit det tvärt om. Därför att avsluta med det bästa, massage på fötterna 😊.

Såg slutet på saker jag skulle göra idag.......

På vägen hem så åkte jag förbi en frissa. Jag ska dit i morgon. Så jag behövde få reda på en sak. Jag längtar tills i morgon!! Det ska bli så skönt att få bort lite hår. Sen ÄLSKAR jag att gå till frissan 🥰.

Jag kom hem. Gjorde klart med blomman som jag höll på med innan jag åkte hemifrån. Plocka bort döda blommor & blad. Sen la jag fram bär så dem ska tina innan vi gör Smoothis ikväll. Fixa mellis innan jag landa i soffan efter denna dag 😅.

Kent kom hem. Vi chilla. Han fick mig att explodera i någon minut. Men han skämta 😅. Han sa typ "varför har du inte tagit hand om disken?" Han viste vad jag hade gjort idag. Att jag blir trött efter en sån dag ❤. Jag tog sen reda på den rena disken i diskmaskinen & disken i diskhon. Sen käka jag middag.

Om du skulle säga en sak som du skulle vilja uppfylla i ditt liv. Men som du inte har kunnat göra. Vad skulle det vara?

Denna var svår att svara på 🤔. Det är många saker. Att jag ska tänka på saker som jag inte kan göra. Gör så att jag mår dåligt. Absolut! Så tänker jag på saker jag inte kan göra ibland. I vissa situationer så blir jag påmind av människor runt mig "det är synd att du inte kan göra det.....". Det sänker mitt självkänsla. Utan istället måste jag tänka på vad jag kan göra 🙂. Det istället höjer min självkänsla.

Men åter till frågan. Så länge som jag nu har skrivit så kom jag på en sak. Att jag inte kan ta körkort & inte kan köra bil. Den största friheten för många. Att inte behöva vara beroende av andra. Det är något jag måste leva med. Beroende av Kent, min familj, buss, tåg, taxi chaffisar.
Det är lite tungt att skriva detta nu faktiskt. Saker som jag inte kan gör & inte kan göra något åt/påverka.

Denna rubrik ifrån MinResaTumörMittLiv

Ha det så gött fina läsare! Kram❤