Telia

Mitt liv som Eva

Strul från första stund! Fråga mig inte om hur det har kunnat bli så mycket strul. Allt handlar om att här fortfarande ligger kvar abonnemang på vår adress från den som bodde här tidigare och Telia kan inte flytta ett pågående abonnemang om.inte kunden själv begär att flytta det typ. Ändå har vi kontaktat honom för att flytta det så vi kan få in vårt bredband och tv.

Så nu har Telia istället avslutat våra abonnemang utan att meddela oss. Bredbandet betalar ju han som bodde här innan så det skiter jag egentligen i men vår tv är det värre med. Vi har Telia play och även det har någon nöt på Telia avslutat utan att ens meddela oss. Så i måndags stod vi här utan tv och visste inte varför.

Nu ska det nog vara löst med tvn, bredband har dem lagt in en ny beställning på så hoppas det löser sig även det. Fick pratat mig till lite kompensation dessutom pga det är dem som gjort fel och inte meddelat oss vad som är fel och att dem avslutar våra abonnemang hur som helst..

Gillar

Kommentarer

Telia
,
Hej Evsing!

Vi ber verkligen om ursäkt för all strul som har skett i samband med er flytt av era tjänster till er nya bostad.

Du är alltid välkommen att skriva in till oss på vår Facebooksida eller på vår chatt, så vi vet om att flytten har fungerat för dig! Självklart så ska vi kolla på en kompensation åt dig, när vi har ordnat din flytt!

Jag får önska dig en trevlig helg! 😊

Med vänliga hälsningar

Fredrik Björn

Social Media Relations