My travels 2016 pt. 1

I 2016 var jeg på mange reiser, noe jeg er kjempe takknemlig for. Jeg jobber i 100% jobb og det jeg elsker å bruke mine ferier på er å reise, så det er det jeg prøver å bruke de fleste pengene mine på. En hel del av reisene mine er også takket være mamma, som også har vært min faste reisepartner de siste årene.😃

Jeg tenkte jeg skulle samle reisene mine fra 2016 i noen innlegg med alle de flotte bildene jeg har fått tatt.

Dublin.

I april var jeg og mamma i Dublin, her opplevde vi mye fint, det var en sinnsykt fin by med masse fine bygninger og vi var ganske heldige med været, frem til vi dro til Cliffs of Moher.

Cliffs of Moher er et sted utenfor Dublin og det tok noen timer med buss. Når vi kom frem regnet det og blåste noe forferdelig, men det var en fin opplevelse uansett og utsikten og stedet var verdt hele turen!

Vi var også i Dublin Zoo og så mange fine dyr. Jeg likte at dyreparken var såpass stor og at dyrene hadde store plasser å gå på, det er ingenting verre enn å se dyr som har små plasser å gå på.

Tallinn.

Kun en liten måned etter jeg hadde vært i Dublin var det tid for Tallinn med Ine. Denne byen var også kjempe koselig og det var så mange fine gater og bygninger å se på. Våren var i lufta og vi satt ute på markedsplassen og spiste mat hver dag under varmelamper, det var så koselig!

Jeg elsker bygninger og farger og her fant du det rundt alle hjørner!

Thailand.

Bare noen uker etter Tallinn så dro jeg og Talina til Thailand! En av de beste og fineste feriene jeg noensinne har hatt! Det å være 2 uker i paradis med sin beste venn er det veldig få ting som slår.

Vi var altså 2 uker i Thailand og vi bodde på 5 forskjellige hotell og besøkte 3 forskjellige øyer; Koh Samui, Koh Tao og Koh Phangan!

Alle øyene hadde sine fine sider og jeg er så glad vi besøkte alle sammen. Vi tok fly til Koh Samui og etter en sinnsykt lang reise kom vi frem og var noen dager før vi tok ferje til Koh Tao. Etter Koh Tao og mange opplevelser tok vi ferje videre til Koh Phangan og så var vi de siste dagene i Koh Samui før vi tok flyet hjem igjen.

Bildene over er fra Koh Samui.

Bidene ovenfor er fra Koh Tao og Koh Nang Yuan. Koh Nang Yuan er en egen øy som man kommer til med båt fra Koh Tao, jeg skal love dere at den veien opp til utskikkspunktet drepte meg nesten, men SÅ verdt det!

Bildene ovenfor er fra Koh Phangan.

Også er det de siste bildene fra de siste dagene våre i Koh Samui. Herregud jeg merker jeg savner dette skikkelig nå!😍

Stay tuned for neste innlegg 😄

​#reise #travel #thailand #kohsamui #kohtao #kohphangan #irland #dublin #tallinn