Bästa och finaste moffa har fått somna in, vila i frid❤️ Vi ses igen en dag! ❤️
De senaste dagarna har spenderats med släkt och familj och kommer även fortsätta så nu en tid.

Ursäkta, har inte bloggat på någon dag. Av personliga skäl har jag inte haft lust och kommer nog vara så en tid framöver tror jag, men vem vet, kanske jag slänger in något inlägg nu som då. Kommer inte gå in mer på det, kommer bara sätta hit några bilder på de senaste dagarna. Men kort så har jag varit i skola, varit mycket med släkten och idag har vi faktiskt firat alla hjärtans dag! ❣️ Det firades med dubbeldejt, först på mat vid Friends&Brgrs och avslutades med bio på Fifty Shades Freed. Hoppas ni har det bra, puss!

Helgen kom snabbt och nu är söndagen redan här. Har inte varit så händelserik helg denna gång men det behövdes en liten lugnare helg just nu när det är så många andra saker på gång. Fredagen hade jag praktik, efteråt åkte jag hem för att äta snabbt och så for jag till Kokkola för att besöka ett arbetsställe. När jag ändå var i Kokkola for jag och umgicks med älskling en stund innan jag åkte hem. Han har nämligen helgjobb denna helg så vi hinner inte hitta på något extra. Igår (lördag) fixade jag till mitt cv, tittade på youtube och serie tills jag fick besök av Siimon. Vi var någon timme här och så for vi till hans och tittade på Mindscape, rekommenderas!
Kom sen hem tills att melodifestivalen började så jag tittade på det med mamma. Nu är klockan lite före nio och mina planer idag är att fixa en presentation till skolan och så ska vi till sjukhuset och hälsa på ❤️ Får se sen vad jag hittar på annat.

Hej på er! Kort om de senaste dagarna vad jag har gjort. Söndagen var jag med älskling och bara tog det lugnt med seriemys i princip hela dagen. Måndagen hade jag skola, sen for jag till sjukhuset och hälsade på moffa och till gymmet ett varv. Tisdagen var jag i skola och efteråt hade jag hemmakväll så jag låg och tittade på Bron många timmar i sträck, det är verkligen favoritserien just nu och känns sorgligt att jag bara har några enstaka avsnitt kvar. Onsdagen hade jag skola, for och bokade fördjupningsskedet i bilskolan, åt vid abc med älskling och så for vi och hade filmkväll vid hans innan det var dags att åka hem.

Idag då? Jo, ännu en skoldag och efteråt for jag på gym och nu sitter jag här med ett avsnitt av Bron. Har ganska fullt upp i skolan med den sista kursen, dessutom tar vi hand om att beställa examensmössor och så funderar jag på att avlägga "MuKo-provet". Är inte på det bästa humöret idag så tänker fortsätta dagen med att ligga här i sängen innan det blir sovdags. Hoppas ni har en bättre dag! 💜

Gårdagen bestod av ett jättebra gympass, hem i dusch, tortillakväll med familjen och sen spenderades resten av kvällen med vänner!
Imorse sov vi ganska så länge och låg bara och drog oss i några timmar. Efter maten for vi på en promenad ute på isen och sen har vi tittat på serie. Vi firar också att vi varit tillsammans i 2år och 4månader idag💕 Får se vad kvällen har att erbjuda! Hoppas ni får en fin lördagkväll! 💋💋

Nu ligger jag här i min egen säng och det känns jätteskönt att vara hemma. Kom hem cirka 02:30 inatt så det blev läggdags direkt. Imorse sov jag ganska länge, att resa 10timmar dit i onsdags och 10 timmar tillbaka igår gör en ganska så trött kan jag meddela er om! 😴 Vi hade inte lov att publicera bilder från igår när vi tävlade innan idag så jag tänkte visa er några bilder från det! Vi gjorde alltså ett exponeringsbord vid Stadium Outlet med lottdragning. Jag fick uppgiften att göra ett bord med fritid&träning för damer. Valde då att göra det till en märkes- och temaskyltning, alltså puma och gymtema. Var verkligen en upplevelse att delta och är glad nu efter att jag gjorde det! Nu ska jag själv dra iväg till gymmet, vi hörs! 💋

Hej på er! Igår på förmiddagen började vi vår resa mot Joensuu. Tåget startade 10:42 och så satt vi 4h i det tåget till Dickursby, där väntade vi en timme och bytte tåg till ett annat. Vi kom oss till Lahtis med det tåget och så gick loket sönder så där blev det lite fördröjning med tiden och till sist blev det fixat ett annat tåg som vi fick fortsätta med. Efter 10-timmars resa var vi äntligen framme i Joensuu. Vi checkade in på hotellet Cumulus och sen blev det middag och direkt sovdags!

Imorse hade vi väckning 7:30 och då for jag i dusch, ställde mig och så for vi på hotellfrukost! Från klockan 10 till cirka klockan 14 var vi vid Stadium Outlet och tävlade i visuellt försäljningsarbete (Taitaja). När vi var klara där for vi på mat till Rax och sen så shoppade vi lite innan vi fick taxi till tågstationen. Nu sitter vi på första tåget och har gjort det i en timme. Idag ska vi byta tåg två gånger så det är många timmar tills vi är hemma. Är allihopa jättetrötta så ska bli skönt att få sova i egen säng inatt! 😍 Hoppas ni får en fortsatt bra torsdagskväll! 😚

Hej på er! Min måndag bestod utav praktik och resten av kvällen tittade jag på Bron. Idag började dagen med väckning klockan halv sju och så hade jag skolan från klockan åtta. När jag slutade klockan två så for jag&Pål till gymmet i en timme, kom sen hem på samma gång som Siimon kom hit och ikväll har vi tittat på serie och så har jag bakat! Nu ska jag fixa mina naglar, packa lite, titta på Bron och så småningom åka i säng. Imorgon kommer i princip hela dagen tillbringas i tåget! 💋

Igår försov jag mig så fick stressa när jag skulle ställa mig och for till skolan klockan åtta. Vi hade alltså Öppet hus i skolan och hade det tills klockan två. Efteråt kom Pål hit till mitt och vi tittade på en skräckfilm. På kvällen for jag till Siimons men kom ganska tidigt hem tillbaks för han hade helgjobb. Var ändå väldigt behövligt att ta en tidig natt och bara sova ut för mig också så det var skönt.
Annars idag då? Jo jag har varit å röstat i presidentvalet, städat rummet, haft kalas åt pappa och tittat på Bron nu ikväll.
Blir nog att sova för mig nu, är så trött och har även tidig väckning imorgon för jag har praktik, hoppas ni har haft en fin söndag! 💋

Imorse hade jag väckning klockan 6 och så ställde jag mig snabbt och startade tidigt hemifrån till skolan eftersom jag hade en busstid att passa. Klockan åtta startade vi från skolan mot Vasa. Jag var och lyssna på sjukskötare/hälsovårdare/barnmorska, grafisk/inredningsdesign och på estenom/socionom. Har ju varit intresserad av estenomlinjen redan från när jag var i högstadieåldern, och låter ännu intressant så vi får se hur det blir nu i framtiden! Kom tillbaka till skolan runt klockan fyra och då for jag&Pål på mäckendejt 😘 Efteråt har jag varit och hälsat på moffa vid sjukhuset💕 och tittat på tv. Imorgon blir det också väckning för skolan har öppet hus imorgon så blir en normal skoldag.