Framme på hotellet

Allmänt

Då var vi äntligen framme på hotellet :) Tog ungefär 40 min från flyget till hotellet :) Så det var lagom, och ett fast pris med på taxin och det är alltid bra :)
Regnar gör det här, eller lite uppehåll nu men det är ändå 18 grader så det är inte kallt och det är huvudsaken :)
Var lite komplikationer när vi kom fram till hotellet, Tobias hade fått sms från en av dom som äger detta som hade skrivit idag på morgonen att vi skulle höra av oss när vi åkte från flyget, så det gjorde vi, men när vi kommer hit så är det ingen som öppnar.. Man ser liksom inte att detta är ett hotell, det är så litet, det var bara två stora dörrar och vi stod där och plingande men men ingen öppnade.. Då tänkte vi vad fan händer nu då.. Så Tobias ringde han som hade smsat, dom jobbar tydligen bara mellan 10-14 här så det var därför vi skulle höra av oss men han hade ej fått vårt sms :) Men han kom tillslut och var jätte trevlig och visade oss massa grejer på kartan :)
Dom håller på att renovera här med så vi får äta frukost på restaurang, hur lyxigt? Haha :) Så vi ska gå dit sen så vi hittar dit hehe :)
Så nu har vi slappat lite så ska svida om och börja traska :)
Det ska regna hela dagen imorgon med så då blir det nog bara lite vandring här runt omkring sen på lördag är det soligt så då ska vi utforska dom ställena vi vill besöka :)

Lite whiskey nu innan vi går :) Vi fick låna paraply med så det var snällt hehe :)
Fixat taxi gjorde dom åt oss med tills på söndag :) Då åker vi härifrån vid 6!