Turen gik mod Koh Phangan efter den ene overnatning i Kao Sok.
Her boede vi på et rigtig party hostel, hvilket var fint nok, men ikke helt noget for mig. Vi havde dog kun 2 overnatninger, og en rigtig sjov aften med gruppen. Her fik vi endelig lejlighed til at slappe af ved stranden, uden nogen form for transport.

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Efter den lange rejse fra Bangkok til Surat Thani, tog vi direkte til Kao Sok nationalpark, hvor vi spiste frokost og badede i søen. Der var smukt, og helt anderledes end det salte havvand vi havde vænnet os til fra Maldiverne.

Efter nogle timer tog vi til “Kao Sok Rainforest Resort”, hvor vi boede i rigtig lækre træhytter, hvor vi kunne se aber, egern og firben. Vi var rigtig trætte om aftenen, så vi gik tidligt i seng, da vi skulle op tidligt næste morgen til Koh Phangan.

Endelig kom vi til Bangkok, efter en lang flyvetur, og mange timer uden søvn.
Bangkok er virkelig alt hvad Maldiverne ikke er, men fedt på sin egen måde. Der er aldrig stille, og de forskellige lys fra gadelamper og neonskilte blinker ud over hele byen.

Den første dag var vi i CentralWorld Bangkok, som er et stort shoppingcenter med over 500 butikker. Om aftenen skulle vi mødes med vores gruppe vi skal rejse med, de næste 9 dage.

Dag 2 tog vi ud til Wat Pho, “The Temple of the Reclining Buddha”. Det var virkelig en oplevelse, med mange finde templer og bygninger, som man ikke kommer i nærheden af i Danmark.

Efter det tog vi til “The Grand Palace” hvor tidernes konger af Thailand har boet. Der var virkelig mange mennesker, så det var ikke nær så fedt at se, som Wat Pho.

Kl. 19 gik nattoget mod Surat Thani, hvor vi ankom kl. 07 dagen efter. Det fortæller jeg mere om i næste indlæg🇹🇭

Efter mange timers snorkling, solbadning og yoga, er vi nu klar til at tage til Thailand.

Vi har været på delfintur, desværre uden at se en eneste delfin. Vi har dyrket yoga på paddle-boards, mere end 200 meter fra strandkanten (mega svært!). Vi har hoppet ud fra taget af vores skib på snorkeltur, hvorefter kaptajnen og dykkerinstruktørerne hentede friske kokosnødder til os.

I dag på sidstedagen kørte vi på scooter for at se hele øen Gan, som vi boede på, hvilket var helt vildt fedt.

Nu sidder vi i lufthavnen og ser frem til 11 dage i Thailand, med flere strande og spændende oplevelser.

Så er vi endelig kommet frem til Maldiverne, efter en lang flyvetur.

Vi har haft en enkelt overnatning på hovedøen Malé, hvorefter vi er fløjet til Kadhdhoo, hvor vi bor på øen Gan. Her er der rig mulighed for aktiviteter. Vi skal dyrke yoga hver morgen på stranden kl. 6:30 ca. og derefter ud og snorkle ved nogle mindre øer til kl. 12:00.
Fra 12:00 til 17:00 er der “fritid” hvor man kan tilvælge ekstraaktiviteter som “paddleboarding”, “scooters” eller at sejle i kajak. Vi har valgt at tage på “Dolphin Trip” i morgen, så det skal nok blive spændende.🐬

Hej, og velkommen til!

Siden er blevet oprettet, for at du kan følge med i min og Martas rejse.
Jeg synes ikke jeg ville spamme Facebook til med billeder og rejsebeskrivelser, så jeg har blandt andet oprettet den her side, så familie og venner kan følge med i vores eventyr.

Jeg skal være væk i 1,5 måned og Marta 1 måned. Vores tur starter i morgen, hvor den første destination hedder Maldiverne. Her skal vi være i 6 dage, hvorefter vi skal videre til Thailand. Her skal vi opleve en masse forskellige byer og øer, derfor skal vi være der i 10 dage. Det tredje rejsemål er Dubai, hvor vi skal på nogle små udflugter, blandt andet til Abu Dhabi, og efter 5 dage her skal vi til Oman. Her står den på afslapning ved min moster, onkel og to fætre, indtil vi/jeg igen vender snuden hjemad mod Danmark.

Kufferten er pakket, og vi er klar til at skulle med toget i morgen kl. 07:24 mod Kastrup lufthavn.
OG VI GLÆDER OS!

Jeg opdaterer ikke siden hver dag, men en gang imellem når jeg synes jeg har lyst og tid til det.
Derfor håber vi at I vil holde øje, og følge med.
Vi opdaterer også Instagram, hvor I vil kunne følge med på min profil @dittewinkler eller Martas profil @mariemarta.
I kan også følge hashtagget #dmrejser18 på Instagram hvor vores billeder også kommer til at ligge under.