Dag 3

Vaknade jag strax efter kl 4 på morgonen och det kröp i benen. Satte mig i soffan och surfade runt lite på fb och där var det en tjej som lagt ut att man kan köpa dockskåpsmöbler i ett set på Ikea så jag klickar hem ett set bara för den lilla kalaxhyllan till Nisses nya boning och idag gjorde jag ett collage till F på riktiga vykort där Nisse skrev lite om sin semester och nu är han på väg hem utan oss 🤣
Mulet som satan var det idag så kärleken och jag bestämde oss för att gå ner till Puerto Rico. Tjoff så jobbig först en lång seg backe upp från vårt hotell sen en ännu längre backe ner och därefter en massa långa trappor ca tiotalet trappor det är ju rejäl nivåskillnad här. Väl framme stannade vi vid första vattenhålet och en liten kall öl satt gott. Sen var det besök på shoppingcentret o kärleken hittade ett mobilfodral o en keps. Vi delade på en pizza o det blev en öl till. Sen började den långa färden hemåt men vid stranden fanns ett ställe som hade fiskspa och det var inte så dyrt så det testade vi då på våra redan så ömma fötter. Då hade det oxå klarnat upp och solen var varm och det blev svettigt i shorts o linne. Så efter ytterligare steg tog vi varsin drink jag sangria o kärleken maj thai. Därefter fortsatte vi ytterligare en km o började vår färd uppför..... där höll det på att bli skilsmässa 😱 Tillsist lyckades vi stopp en taxi som körde oss de sista km hem till hotellet.
Ikväll har vi avnjutit tapas o cava på balkongen. Det spås regn i morgon men det har vi inte sett ännu. Sitter fortfarande i linne o shorts o det är ljummet och vi hade en vacker himmel att titta på.

Frukostbuffén går inte av för hackor direkt.