Det gör ont!

Alltså jag blir inte klok på bästkusten!
Att straxt efter klockan 20.00 knalla upp på en sol uppvärmd bergsklippa och kunna bara ligga och titta ut över havet på något som är så vackert så det ser ut som en tavla och sen höra fiskmåsar, vågskvalp och båtar...
DET GÖR ONT!
Så jäkla vackert och rofyllt så hade jag inte börjat frysa så hade jag legat kvar på klippan fortfarande ❤️☀️

Vi har haft en toppendag i dag, jag och mannen vaknade till liv låååångt före Becka...

Mannen invigde vårt kök med att koka ägg och kaffe till frukost, de gick riktigt fort och bra! Vilken grej vi köpt 😀

Innan vi drog på tur så ville Becka gå en promenad på campingen så de gjorde vi, vi gick och kollade på platsen vi skulle ha haft och insåg att vi har en mycket bättre plats nu 👌

Det har varit lite moln till och från idag men mest närvi va i Kungshamn så de gjorde ju ingenting för få kunde vi njuta hela eftermiddagen av de ljuvliga vädret 🙏

Ja som sagt vi tog oss in till Kungshamn och det supermysiga hamncafet där mannen äntligen fick mumsa i sej sin efterlängtade räkmacka😀 Becka och jag tog varsin nybakt bulle och små smakade av mannens jättemacka 🤪

Tog oss ut på strandpromenaden, mannen & Becka nöjde sej med att titta på alla båtar medan jag traskade på tills de tog slut😀

Efter en hel del traskade och tittande i butiker så begav vi oss tillbaka till campingen.

De två rastlösa fiskade krabbor medan jag njöt i solen☀️❤️

Vi käkade på campingens restaurang och sen chillade vi som Becka sa... Jag satt ute i solen och läste medan de andra två nördade på sina mobiler.

Å sa va de dax för mannen och Becka att ta sitt dopp i havet! 🌊
De va inte i länge men de blev några tokiga hopp😀

Efter bad & dusch så köpte vi fika innan vi begav oss upp på berghällen ☀️

Nu åter inne i de uppvärmda tältet. Becka gick iväg själv en sväng och pratade med Wilma som hon saknar så mycket ❤️
Kanske är så att de är sista gången vi åker själva m Becka, tror hon skulle uppskatta att ha med sej någon även om hon inte klagar ❤️❤️

Nu ska vi mysa med lite tända ljus inne i vårt lilla krypin.