Hej på er!
Idag har jag vart på jobbet 7-16 som alla andra dagar denna veckan. Efteråt åkte jag raka vägen till gymmet för lite intervallträning! Det gick superbra och jag kände att jag hade massa energi och ork! Det finns verkligen inget bättre sätt att ta slut på kroppen än att springa intervaller! Man blir verkligen helt slut i hels kroppen och svetten rinner över hela kroppen haha!
Känns extra viktigt att ta tag i konditionen nu när jag har börjat med fotbollen igen. Som jag skrev igår så kan jag bara vara med och träna varannan vecka så det gäller att man kör mycket egenträning!
Är redan taggad på morgondagens pass haha!!

Efter träningen jag jag iallafall hem till mormor och morfar för att fika med dem och mamma. Mys! Och nu sitter jag hemma, nyduschad i min morgonrock och kollar på tv. Det blir nog läggdags ganska tidigt med tanke på att jag ska vara på jobbet vid 7 imorgon igen.
Massa kramar till er!

Hej på er!
Idag har jag vart på jobbet nästan hela dagen, 7-16. Därefter hämtade jag upp mamma och körde hemåt för lite mellanmål. Självklart blev det bananpannkakor på tallriken idag igen, frågan är om jag någonsin kommer tröttna på det haha.
Nu sitter jag iallafall i soffan och vilar upp mig inför kvällens fotbollsträning. Har inte spelat på två veckor nu eftersom jag jobbar kväll varannan vecka så är supertaggad!
Dags att dra på sig träningskläderna och köra mot tipshallen! Hoppas ni får en mysig onsdagskväll! Massa kramar!

Ni som följer mig på instagram har nog redan sett dessa godbitar jag bakade igår men kolla bara på dem! Chokladcupcakes med chokladgasyr, popcorn och kolasås..... SÅÅÅ gott!

Jag hittade receptet HÄR! Så duktig tjej med såå mycket goda sötsaker! Massa inspiration!

Dessa måste ni verkligen testa!

Hej på er!

Denna dagen har gått såå snabbt samtidigt som det känt som ungefär världens längsta dag haha?? Var på jobbet 7-15 och därefter åkte jag till gymmet för lite cardio. 20 minuter intervaller på löpbandet, 20 minuter pw och sen 20 minuter på crossen. Den där cardiotimmen går så mycket snabbare om man delar upp tiden jämfört med att bara stå och trampa på en crosstrainer i 60 minuter. Naaee, det har jag för lite tålamod för oftast haha...

Nu har jag bäddat ner mig under en filt och massa kuddar framför tvn med en tallrik bananpannkakor och en kopp kaffe. Benen är helt tunga efter löpningen så ligger nog kvar här resten av kvällen. SKÖNT! Minns inte ens senast jag bara la mig i sägen framför en film och njöt av lite egentid. Mycket välbehövligt!

Hoppas ni haft en toppendag, massa kramar!

God morgon och hej på er!
Nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll då det blev lite för mycket i mitt liv..
Det har hänt en del saker sen jag senast skrev, bland annat en hemflyttning och lite småresor men förhoppningsvis har några av er kanske följt mig på instagram!

Idag är jag helt ledig från jobb (älskar mina lediga måndagar) så jag ska njuta ordentligt och mysa extra mycket hela dagen. Eftersom jag är en morgonmänniska ringde klockan vid 8 imorse så jag kan ta tillvara på hela dagen. Man får även ta tillvara på de timmarna då det faktiskt inte är kolsvart ute haha! Mina planer för idag är att baka fika som jag sen ska ta med till mormor och morfar för en fika där. Är tokig i både bakning och fika så det blir supermysigt! En riktig liten tant man är haha!
Sen tänkte nog jag och mamma åka och handla lite så vi kan fixa iordning matlådor inför veckan. Brukar vara skönt att ha allt sånt fixat inför veckan när man börjar vid 7 på månarna!
Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och tofflorna så jag kan ta tag i bakningen. Har även lite paket att hämta ut, spännande!
Hörs senare, kram!

Hej på er!
Nu är det dags för oss att åka hem! Det blir en ganska lång resa hem och vi är inte hemma hos oss förrän 7 imorgon bitti... då blir det hopp i sängen några timmar innan jag ska till jobbet 12:30! Efter det ska jag äntligen hem till lägenheten för sushi och film med min C!
Hörs i Sverige, KRAM!

Hej på er!
Idag har vi vår sista heldag här i Afrika vilket känns både tråkigt men samtidigt okej. Det finns inte jättemycket att göra här i vår lilla by så det hade nog vart alldeles för långtråkigt att stanna kvar en vecka till!
Vi har gjort det vanliga, solat, ätit god mat och lyssnat på ljudböcker. Jag har även packat ihop lite av mina saker så vi hinner med några soltimmar imorgon innan bussen hämtar upp oss på hotellet vid halv 2!
Och ikväll blir det nog en middag nere på restaurangen på stranden.
KRAM!

Hej på er!
Idag har vi vart på stranden och solat hela dagen, så skönt! Vi åt en god lunch på det vanliga stället och nu är vi tillbaka på hotellet för lite yatzyspel och kaffe. Ikväll ska vi tillbaka till strandrestaurangen för en middag där!
KRAM

Hej på er!
Även idag har vi spenderat hela dagen här nere på vår strand. Det har blåst som bara den så vi har massa sand i både hår och öron haha! Till lunch åt jag en såååå god tonfisk! Är nog en av de godaste fiskarna jag någonsin ätit, åt den även igår till lunch och kommer troligtvis göra det imon också haha!
Vi lämnade stranden vid 4-tiden och satte oss på rummet och spelade yatzy och drack kaffe. Som tur är lever man i en kaffeberoende familj som har med sig 2 paket med zoegaskaffe!
Nu tänkte vi ta en promenad in till byn och ta något gott och dricka och kika runt lite, KRAM!

Hej på er!!
Idag har vi vart ute på en fyrhjulingssafari här på ön!
Vid 8:30 imorse blev vi upphämtade en tuktuk som körde oss till en liten anläggning där vi blev tilldelade varsin fyrhjuling! Jag åkte med Pontus, är alldeles för feg för att köra runt på en sån där ute i öknen haha! Efter någon timme kom vi fram till en liten, liten by där vi fick gå runt och kolla lite och prata med byborna. Jättemysigt och jättevarmt, som tur var blåste det en hel del!
Stopp nummer två var en suuuperfin strand i Santa Monica (en av världens finaste stränder) där vi solade och badade en stund. Svårt att få med hur fint det var bara på bilder men hoppas ni ser litegrann!
Det tredje och sista stoppet var också på stranden där det var en liten grotta vi kikade på. Inget jättespeciellt tyckte vi haha men vi fick iallafall avsluta turen med att åka i en riktigt fin öken med bara massa vita sanddyner! SÅ FINT!!
När vi kom tillbaka till hotellet vid 1-tiden åt vi en god lunch på stranden och solen sen i några timmar.
Vid 4 blev vi trötta på solen så vi begav oss upp till vår balkong för att spela lite yatzy! Mys!
Ikväll ska vi bara laga lite pasta här i lägenheten och spela spel!