Falkenberg

Vi har sovit så gott på ställplatsen och till frukosten sprang hästarna och gnäggade utanför oss. Detta är en av sakerna jag gillar med husbilen, att vi byter plats, utsikt och annat hela tiden. Vi får vara med om så många olika saker. Efter frukosten var Harald moraliskt stöd till Tommy när han skulle leta säkringar till deras värme. Tommy hade säkerligen klarat det bra utan haha, men det är ju alltid trevligare.

Vi sa hejdå till Bitte och Tommy, vi ska köra åt olika håll, men hade en trevlig dag och kväll igår. Vi sa också hejdå till värden på ställplatsen, ett så trevligt par som har denna.

Vi körde till Falkenberg och parkerade för att gå en promenad.

Vi gick i de gamla kvarteren med så fina hus.

Jag hade sett ut ett Fotomuseum, men när vi kom dit hade de inte öppnat. Det får bli en annan gång.

Vi körde och ställde oss vid Engelsons outlet, de har en ställplatsparkering för husbilar och vi tänkte göra ett besök imorgon när de öppnar. Harald ska titta på skor. Det är ingen särskilt trevlig plats att stå på, men gratis. Det har blåst något fruktansvärt, helt grått av jord i luften, ikväll har det mojnat lite. När vi fikat och Harald vilade sig gick jag ut och besökte Dollarstore en bit härifrån. Så mycket skitsaker där är, men går ju att göra lite fynd. Några småsaker hamnade i min kasse.

Nu har vi ätit middag, idag blev det rester och det blir en lugn kväll. Vi tittar på Robinson innan läggdags.

Ingajohansson
Ingajohansson,

Ni har bra med kläder med er, är ju kallt som attan

nouw.com/ingajohansson
Passionbagareokock
Passionbagareokock,

Det är nog det jag skulle uppskatta med husbil, att flytta på sig, uppleva och upptäcka nya platser och människor 🤗 du bjuder på fina bilder igen ❤

nouw.com/passionbagareokock
Evaeliasson
Evaeliasson,

Det är det som är tjusningen med husbil, att kunna åka omkring och byta plats och miljöer. Då jag är ledig i veckan hade vi tänkt ta en tur men det är så kallt så vi får se hur vi gör senare i veckan. Fina bilder som vanligt ❤️

nouw.com/evaeliasson
lottashullerombuller
lottashullerombuller,

Så roligt att få följa med på era trevliga resor 🌷

nouw.com/lottashullerombuller
Annki Tordsson

Härligt

Susann,

Så mysigt det verkar med husbil. 👍🏾😊