camp in New York

Rankan matkan ja lyhyiden yöunien jälkeen herätyskello soi 5:30 ja oli aika lähteä aamulenkille Central Parkkiin. Lenkin jälkeen ohjelmassa oli aamupala ja ensimmäinen koulutus, jossa kävimme läpi asioita maamme kulttuurista ja tavoista. Koulutuksen jälkeen lähdimme kiertämään Manhattania, ja kävimme surullisen tunnettujen World Trade Centerin pilvenpiirtäjien muistopaikalla. Terrori-iskun jälkeen kaksoistornien paikalla oli rakennettu vesialtaat, jotka olivat täsmälleen tornien kokoiset. Allasta ympäröi reuna johon oli teetetty uhrien nimet. Samalla kävimme One World Observatoryn huipulla.

Tämän jälkeen oli toinen samanlainen koulutus hotellilla. Koulutuksen jälkeen oli tarkoitus kävellä The View -ravintolaan syömään, mutta 30 min ennen lähtöä jokaiseen puhelimeen tuli varoitus " Flash Flood Warning" ja samalla hetkellä alkoi todella raju kaatosade ja ukkkosmyrsky. Siirsimme pöytävarausta tunnilla ja lähdimme kävelemään kohti pilvenpiirtäjää. Ravintola oli upea! Se oli pilvenpiirtäjän huipulla ja pyöri ympyrää, joten syödessä oli mahdollista nähdä Manhattania valoineen.

Seuraavana aamuna lähdimme taas klo 6 aamulenkille Central Parkkiin, ja tämän jälkeen meillä oli kokous ulkona puistossa. Kokouksen jälkeen oli tarkoitus lähteä vierailulle NBC -studiolle, mutta aikaa oli niin reilusti, että järjestettiin pieni tanssitunti keskellä New Yorkkia😃

Vierailu NBC -studioilla oli mielenkiintoinen ja oli hienoa päästä näkemään miten ja missä nämä kaikki super suositut ohjelmat tehdään. Vierailun jälkeen oli hieman vapaa-aikaa, joten ehti käydä nopeasti ostoksilla ennenkuin alkoi laittautumaan illallisristeilyä varten. Illallisristeily oli upea ja menimme Vapaudenpatsaalle. Maisemat ja tunnelma oli uskomaton. Laivalla oli kokoajan live artisti ja New York oli upea illalla auringonlaskun aikaan.

Maaleiri oli kokonaisuutena onnistunut väsymyksestä huolimatta. Nyt alkoi ensimmäinen viikko ensimmäisessä host perheessä.

XOXO,

Tykkää-merkinnät

Kommentit

EJL,
Ihania kuvia ja aika luxusstartti vaihtovuoteen❤️ Odotellaan kuulumisia kuinka kotiutuminen Isäntäperheessä on lähtenyt käyntiin 😊