Hej alla❤️🇸🇪🇨🇭tänk att göra upp gardinen o se att idag blir det en bra dag 👍

10 längder i poolen kl.7.00 frulle o sen full fart på dagen

Vi solar o badar o gubbarna går sin promenad🧦 tar lunch idag på Rim Talay för att vår ordinarie är stängd varje måndag. Smakade OK🥣

Vi njuter men det ser mörkt ut på himlen blir bara en blixt o sen blåser allt bort skönt.

Vacker himmel från balkongen

Middag jättegott åt grönsaker med kyckling o ris👍

Trevlig kväll i goda vänners lag.
Hoppas allt gått bra idag med barnen i 🇨🇭och lilla Ozzy även barnen i 🇸🇪 vi älskar er alla nu ska vi sova go natt 😴😴

Hej på er alla våra hjärtan i🇸🇪🇨🇭 idag har vi blivit fullt hus med svenskar Claes o Karin från Alingsås kom.

Soluppgången är sagolik o simningen är bra vi gör den kl 7.00 10 längder pappa är med.

Lunchen på Little shop toppen som alltid mor åt fried rice o far åt? Gissa han flyger snart......

Balkonghäng med kaffe salta kex o Kalles gott.

Vi blev många på middan så himla kul alla nöjda. Vi åt panang o massaman gött. Serverades i fina skålar

Avslutade kvällen hoc Jonssons på balkongen supertrevligt. Nu har vi övertid Godnatt alla puss o kram från🇨🇷

Hej våra fina💖🇸🇪🇨🇭öppnar gardinen o möts av denna vackra soluppgång.

Kl 07.00 gick pappa o jag ner o simmade 250 meter i vår fina pool härligt 🏊‍♀️🏊‍♀️

Vi intar våra bäddar karlarna går på promenad o vi myser. 🤗🌞

Tråkig lunch bild men gott jag åt grönsakssoppa o pappa ni får faktiskt gissa?......🐥🐥

Mysigt med balkonghäng kaffe o kaka☕

Middagen avnjöt vi med Karin o Leffe gott som alltid. Heja till silver för tjejerna 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪 önskar er alla en trevlig lördagskväll vi ska sitta på balkongen en stund det är så otroligt ljuvligt. Myggspiral en är tänd kramiz hoppas Lucas vann idag med sina nya klubbor 🏒🏒🏒🏒

Vi har checkat in idag kl 12 på B. G. rum 456.

Hej alla våra ❤️en fin morgon

Vi åt en god frulle på Takiab Beach och tog sen en promenad...

Kollade boende inför nästa år

Packade o kl 11.30 taxi till Beach Garden

Checkade in på rum 456 lyxsvit stort fint rum i hörnet imorgon kan jag fota soluppgången🌞

Tog lite panoramabilder

Gick till Little shop för att äta lunch gänget var där kul att träffas pappa fick sina efterlängtade chickenwings o jag åt springrolls. 🐥

Vi myste vid poolen på em. jag simmade 200meter🏊‍♀️

Vi tog farväl av Tina Morgan o grabbarna gick sen till lilla byn för att käka.

Vi blev 6 st Leif o Karin från Gävle Stig o Inger jag o pappa vi åt Green curry chicken o spare ribs gott. Varmt o fuktigt idag o GULD har vi fått igen heja 🇸🇪🇸🇪🇸🇪 trevlig fredagskväll alla love you💖💖💖💖❤️❤️❤️🇨🇭🇸🇪

2 superveckor har vi haft hunnit göra massor sol  🌞bad🏊‍♀️ cykling🚴‍♂️ promenader👣 god mat🥣 o dryck🥤 o så dessa trevliga människor  👨‍👨‍👧‍👧

Idag ha kinesiska nyåret firats. Vi fick detta när vi gick till stranden av vår fantastiskt trevliga tjej i lobbyn.

Varmt idag

Papayasallad o tunasallad till lunch gott o fräscht

Alltid yatzy pappa vann som nästan jämt.

Oj oj vilken god middag som ni ser

Sista kvällen tog vi ett glas vitt vin nu är vi hemma o redo för John Blund. Vi har beställt taxi till 11.30 imorgon undrar om vi vaknar!

Hej alla ❤️💖🇸🇪🇨🇭idag är det onsdag o stranden är stängd. Vi äter frulle o åker 10 Bath bussen till Hua Hin velo hyr 2 citybikes
200 Bath för hela dan. 🚴‍♂️🚴‍♂️

Innan vi far behöver pappa en klippning 100 Bath

Fantastiskt fin cykelväg inga bilar kan komma tyvärr nån moppe vi drar mot Kao Tao

Vi blir kulturella o besöker Budda fin utsikt mot Takiab. Köpte blommor o rökelse 20 Bath.

Alltid lunch idag i kao Tao jättegott chicken satay jättegott.

Oj va vi var heta när vi kom hem efter 5 mil i 30 grader det blev pool häng o bad till 16. Underbar pool har   vi ren o fin.

Vi cyklade tillbaka med hojarna o gick hem käkade på vägen middag massaman o chicken chili garlic mums. Nu imorgon har vi vår sista dag på beachen  här i Takiab så då blir det press säger pappa oj oj 🌞🌞👙då gäller sömn nu älskar er. Trevlig alla ❤️dag var rädd om varandra. ❤️❤️❤️💖💖💖😍😍😍🇨🇷🇨🇭🇸🇪

Hej på er alla❤️🇸🇪🇨🇭idag har 🌞strålat från klarblå himmel. Vi har badat 👙o solat och...

som vanligt promenerat hårt o fint idag.

Dagens lunch blev grillade kycklingbitar jättegott o då kommer färjan från Pattaya oftast 🛳️

Vi åkte in till Hua Hin stämt träff med gänget från Kumla Stig Inger Morgan Tina Alex o Joel

Vi käkade på Hua Hin hotplate gott som alltid 👍🇨🇷

Avslutade med en drink 🥤

Köpte en ny handväska 850 Bath idag blev det många steg....

Imorgon en ny dag stranden stängd spänningen är olidlig vad ska vi hitta på.?
Heja Stina 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Ha en fin dag o kväll love you, imorgon är det Happy Valentine var rädd om varandra. Vi ska blunda snart ❤️❤️❤️🇨🇭🇸🇪🤗😘

Kl 9 gick vi till stranden kom 2 störtskurar som ni såg på filmen jag skickade. Klarnade upp o blev en fin dag molnigt men varmt.
Hej på er alla söta💖

Vi fick besök av både fåglar o möss 🦆🐀

Dagens lunch ham and chees sandwich beställt men vi fick med tonfisk det gick bra men vi påpekade misstaget.

Pappa tog en oil massage efter lunch det var toppen tyckte han 300 Bath

Min drink kl 15 blev en pinapple fruit drink mumma.🍍👍

Vi tog bussen in till Hua Hin käkade superbilligt.

När notan var betald blev vi nödiga o för 5 Bath får du kissa på en sån ta alltid med papper.😀 Vi gläds med Sebastian Samuelsson vilken bragd heja 🇸🇪
O grattis till Stefans lag för deras bragd fantastiskt. Som alltid varje dag älskar vi er alla i 🇸🇪🇨🇭Hit kommer snart John Blund puss o kram

Som vi älskar detta land alltid sol o varmt.
Hej på er alla våra hjärtan💖💖💖

Åh vilken underbar morgon o fm. Solen går upp 06.43 vi är me.

Nere på stranden lyssnar vi på våra ljudböcker o kollar när alla kommer vi har full koll. Tog ett bad härligt.

Tog en promenad före lunch o även ett dopp vid Suan son Beach varmt i vattnet idag inte så avsvalkande.

Dagens lunch fried rice pork som vi delade alldeles för mycket vi fick lämna.🍴

Jag tog en strawberry fruit drink på em jättegod o läskande.

Åsså kvällens höjdpunkt middagen iag soppa pappa coconut with chicken o mamma samma med shrimps o garlic bread alltså det är så gott så man döööör.

Vi avslutade med lite shopping pappa kör.🇨🇷 önskar er alla en bra dag o att 🇸🇪 får mera GULD. LOVE YOU ALL 😘😘❤️❤️🌞🌞🇨🇷🇨🇷🇸🇪🇨🇭

Vacker blomma. Dagens färg i 🇨🇷 är röd det har tjejerna på stranden fin gest. Jag hyllar dom varje dag för att dom har rätt färg.

Vilka fantastiska dagar vi har tur att vi kan njuta. Hej på er alla våra hjärtan💖🇨🇭🇸🇪

Morfar farfar o mormor farmor o mamma pappa njuter som ni ser vi badar o solar under parasoll 🌞👙

Vi tog en promenad oxå innan....

lunchen som blev vårrullar vi delade idag 🍴

Pernilla din fråga vi solar några svenskar från Norrköping sa att Kalla tog GULD vi firade när vi kom till hotellet.

Toppen god middag med öl o vitt vin shrimps curry och Green curry with seefood så himla gott 395 Bath ca 120 kr. helt ok.
Nu kollar vi lite på paddan vad som hänt i OS lite kvällsmys innan John Blund. Grattis Frida till vinsterna kul. Älskar er imorgon ska vi kanske sola o bada......... 🇸🇪🇨🇭😘🤗❤️❤️❤️😍😍