Idag kom snön igen, jag och en lånehund drog till spåret och var ute och gick i 2 timmar.

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - Click here

Likes

Comments

Promenad i nästan 2 timmar blev det idag.


Likes

Comments

Köpte lite extra vitamintillskott igår. Sådana som kan vara bra för ångest.

Likes

Comments

Det blev granatäpple att tugga på som fredagsmys.

Likes

Comments

Glutenfritt surdegsbröd med en kopp te blev det till frukost.

Körde ett pass på motionscykel på ca 30 minuter, känns riktigt bra efteråt.

Redan fredag imorgon och då ska jag försöka komma på något gott att äta som fredagsmys utan allt jag ska vara utan :)


Likes

Comments

Det är B-vitaminer i hirs och läste att det är bra mot ångest.

Likes

Comments

Jag startade dagen med en portion hirsgröt. Jag tycker det är lite samma konsistens som risgrynsgröt. Prova gärna den. Jag kan skriva ner receptet någon dag om du vill ha det eller shop googlar du bara på det. 


Lunch: Potatis  och kålpudding. 

Middag: Rester som bestod av köttfärssås och potatis. 


Någon träning hann jag inte med med.


Likes

Comments

Första dagen på det nya livet så gjorde jag en god smoothie på morgonen. Banan, hallon, hampaprotein och blåbärspulver.

Likes

Comments

Jag startade min blogg "boosta mej" idag för att boosta mig under minst 30 dagar och hoppas du vill följa min resa.

Varför vill jag boosta mig kan man ju undra?

- Jag har ångest och social fobi. De som har det förstår vad det innebär. Kan man "bota sig själv" utan medicinering?

Det tänkte jag ta reda på genom att prova en kost utan gluten, mjölk och socker tillsammans med lagom träning, se till att få i sig mycket vitaminer och mineraler.


Min ambition med dessa 30 dagar är att komma igång med mitt nya liv och dela med mig av mina tankar och hur min kost ser ut m.m.


Läs gärna mer om tävlingen: nouw.com/nouw30daychallenge . Det ska bli spännande att vara med i #nouw30daychallenge.


Likes

Comments