Instagram @beexxy

Instagram beexxyInstagram beexxyInstagram beexxyInstagram beexxyInstagram beexxyInstagram beexxyInstagram beexxy

Träningpass- Det enda som behövs är 2 örngott och bra musik!!

Här kommer mitt fantastiskt jobbiga men roliga träningpass, allt blir lite roligare med fantasi. Istället för att göra övningarna som ``vanligt´´ tränade jag med två örngott för att ge mig lite extra utmaning 😍 Jag lovar det kommer kännas super konstigt, men det är så roligt att man knappt tänker på att man faktiskt tränar också 😄 Det är mycket fokus på själva bålen, din bålstyrka, balans och lite rumpa.

Uppvärmning:

1. Jumpingjacks/ sprattergubbe 1 minut.

2. Jumping Lunges/ Hoppande Utfall 1 minut.

3. Dynamic plank/ Dynamisk planka 1 minut.

x 4 varv. Efter första varvet tar du 30 sekunders vila och sedan börjar du om igen.

Mountain climbers/ Bergsklättare 6 x 40 ggr

Leg lift bridge/ Benlyft i bryggan 6 x 40 ggr ( Ett ben i taget )

Plank varation side to side / Plankan från sida till sida. 6 x 40 ggr. ( Var väldigt svårt att få det bra på bilden alltså vänder man sig åt ett håll i taget med en arm upp. ) Annars kan man bara göra vanliga plankan också.

Squats with sideways glide/ Knäböj med glid i sidled ( Varannat ben ) 6 x 40 ggr

Plank upside & down/ Vandrande plankan 6 x 40 ggr

Jag gör en övning i taget, för att det ska bli mer effektivt och jobbigt, jag vilar 15 sekunder emellan varje repetion. Det ska KÄNNAS och kallorier BRÄNNAS!

Gillar