-Bexxworkout

Jag är en riktig planerare och det är så jag fungerar bäst att planera och bestämma. Sedan kanske det inte alltid blir som jag bestämt, men det håller mig i fokus iallafall. Mestadels blir min träning av och då har jag något att planera inför eller se framemot. T.ex om jag bestämmer mig för att springa ute en dag kan jag ladda ner peppad musik för det osv 😉

Såhär ser iallafall denna träningsvecka ut:

MÅNDAG: Yogaslow, nedvarvning efter att jag hade jobbat till klockan sex. Viktigt att varva ner. Stretcha kroppen lite och öva på att stå i olika position under en längre tid 🙂

TISDAG: Yoga med sagoläsning på jobbet med barnen och vuxna för att varva ner lite  sedan blev det dans utomhus. + Hemmaträning med två örngott som träningsredskap med fokus på mage 👏

ONSDAG: Morgonträning för helkropp med pilatesboll. Sedan springa efter jobbet 🙃

TORSDAG: Styrketräning på gymmet för överkroppen, lite med skivstång och fria vikter.

FREDAG: Styrketräning på gymmet för rumpa och ben och springa utomhus 😍

LÖRDAG: Valfritt, kör lite vad jag känner för eller inget alls. Beror helt på vad ska hitta på.

SÖNDAG: VILA. Eventuellt lite yoga med sambon 😉

Gillar

Kommentarer