Okej såååå det är alla hjärtans dag idag, vilket jag tror ingen missat. Denna dag får många personer att känns sig nedstämda, och ensamma. Men alla hjärtans dag är ju inte heller bara till för de som har en partner, utan man kan ju faktiskt älska andra! Sin familj, sin hund. Visa dem kärlek!
& varför ens deppa ihop över den här dagen. Instagram överflödas av quotes så som ”forever alone day” osv. Det är inget fel med att vara ensam!
Min dag har sett ut såhär;
Jag har varit i skolan, tränat & även varit på min lillasysters konsert. Just nu sitter jag dock & äter godis... inte för att jag är deppig utan för att jag ääälskar godis!!
Det jag iallafall ville framföra var att du inte behöver en partner för att vara glad. Det finns så mycket annat i livet som du kan uppskatta... din hund, familj... mat? Hoppas ni håller med.
& klarar du inte av att vara glad när du är ensam så är det något du behöver jobba på, för det kommer alltid finnas stunder i livet då du kommer behöva vara ensam & det är bra att lära sig att trivas själv & ännu viktigare.. att trivas med sig själv. ❤️

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - Click here

Likes

Comments

Jag tänkte dela med mig av några tips för hur du kan få sova längre på morgonen. Jag älskar att snooza och att ligga kvar i sängen på morgonen, för det är då man verkligen uppskattar värmen under täcket. Och jag har stora problem att ta mig upp i tid för att hinna med allt jag ska göra,

Sååå därför kommer nu 5 tips till hur du kan få dedär extra minuterna i sängen på morgonen:

1. Planera outfit kvällen innan.

Planera helt enkelt vad du ska ha på dig kvällen innan, och testa de för säkerhets skull så att du vet att du gillar de och att du vill ha på dig det. Då slipper du stressa igenom garderoben på morgonen;)

2. Duscha kvällen innan.

Istället för att duscha på morgonen, så duscha bara kvällen innan ungefär 1h innan du ska lägga dig i sängen. Annars brukar håret formas konstigt och då är hela dagen förstörd... been there

3. Fixa frukosten.

Gör en smoothie eller koka ett ägg kvällen innan. Många bortprioriterar frukost om de försover sig (jag är en av dem), men då måste man gå med en kurrande mage i 3-4 timmar fram till lunchen... inte roligt :/

4. Packa väskan.

Ska du gymma efter skolan? Packa då ner alla gymkläder, skor och vattenflaskan kvällen innan. Mycket hjälpfullt. Då slipper du springa och leta skorna i en kvart och du kan även planera en snygg träningsoutfit i lugn & ro ;)

5. Håll dig borta från mobilen.

Om du tar upp telefonen och börjar kolla instagram så kan det helt plötsligt försvinna en massa tid som du istället hade kunnat lägga på en ordentlig frukost. Det hinner alltid hända en massa under natten, men spara att checka det tills du kommer till skolan/jobbet och gör det på en rast istället!

Likes

Comments

Sååå idag är de lördag! Jag vaknade, gjorde pannkakor..(rättare sagt; försökte) & sedan gymmade jag med min kompis!
På eftermiddagen var jag på Spa med mina tjejkompisar då vi firade en som fyllt år😁
Efter det åt vi sushi & de var sjuuukt gott för jag var sååå hungrig!! Muuuums
& nu är det dags att sova, Godnatt på er

Likes

Comments

Just nu är det -17 grader ute!!!! Gal1
Var nyss ute med min hund & jag frös ihjääääääl
Dock var det väldigt fint ute idag så jag lyckades ta en snigg bild ;)
Sitter just nu med silverschampoo i håret i hopp om att det ska bli mindre gult & fult 🤷🏽‍♀️ hadeee

Likes

Comments

Tjena hörrni!
Jag smakade den nya noccon hallon/citron idag & den smakade inget speciellt, utan mer som alla andra smaker..... 6/10 får den utav mig :/
Min favorit smak är nog Persika
Hihi då vet ni

Likes

Comments

Jag hade alltså på min Bucketlist 2018 att starta en blogg, so here i am. Har aldrig gjort detta förr så är lite nervös hihi. Vad ska man skriva i en blogg?
Stay tuned

Likes

Comments