Hej babes

Det sägs att nyår ska vara det bästa sättet att fira in det nya, men jag vet inte än jag har inte riktigt upplevt ett wow nyår än. Och med wow menar jag det bästa i hela mitt liv upplevelse!

Men vi får hopps att 2019 blir ett wow eftersom jag och Jimmie planerar att vara i Kambodja då! Helt sjukt nice ju.

Men annars så har dem första dagarna på året varit skit grymma jag har fått vila ut ich blivit av med min förkylning och det behövdes verkligen, sen har jag och Jimmie lagat mat. Hans älsklings rätt eller nästan spagetti med köttfärssås. Jimmie älskar pasta, och min egna sås.

Det finns inte så myckrt mer att berätta om nu så vi hörs!

Hejsan!

Nu är det så att vi har kommit hem, heltskinnade men trötta.

Det var ett stressig byte i Dubai med 2 timmar på oss med ett så stor flygplats, inte så skoj men vi fick i oss lite macdonals iallafall.

Dagen efter vi landade firade vi jul med min familj, mysigt att få träffa dem igen på ett långt tag. Det blev julbord med pappas berömda Jonsson och julskinka som Jimmie blev helt förtjust i! Och till det bästa julklapps öppningen, denna år blev det ingen mer jultomte barna har blivit alldeles för gamla för det, men det handlar inte om och få eller hur haha.

Jag hann inte ta kort på julafton eftersom jag njöt mer av sällskapet här är två bilder min mor tog på julafton.

2 dagar efter kom min kusin från Tyskland hit och hälsar på så vi har varit på Vasa museumet vilket var super intressant jag har varit där ett fåtal gånger men den har ändras så mycket! Ni birde åka dit och checka in Vasa innan hon försvinner. Dem tror att hon kommer att förmultna snart pga av all mögel och svamp som trängt in i träet.

Mer finns det inte direkt o säga så vi hörs!

Hej mina fina!

Jag ber verkligen om ursäkt för absolut ingen uppgradering! Det är så att vi glömt våran datotladdare i huvudstaden ( Phnom Penh ) med en vän medans vi varit i Sihanoukville och Ta keo. Vi kom först nu tillbaka och jag kan uppgradera lite, vi har haft 7 underbar dagar i Sihanoukville med massa sol och fin strand. Och 4 härliga återupphämtnings dagar i Ta keo hos Jimmie's mormor, vilket vi kommer åka tillbaka till inom ett par dagar.

Igår var det andra dagen i sträck jag har letat efter en underbar ring! Jajamän ni läste rätt! En ring.

Men som vanligt är det super svårt att hitta en pga att jag är så liten som människa så oftas har ingen min storlek och väl när jag hittar en och vill förminska den då hår det inte pga att jag är förälskad i ringar med stenar runt halva ringen om ni förstår på ett ungefär hur jag menar?

Om inte här är en bild på ett exempel!

Ja en sån typ av ring! Så min lilla Jimmie har blivit lite trött på att inte hitta någon perfekt ring till mig haha och jag förstår honom, skulle nog ingen heller orka 2 dagar i streck med +32 grader. Men idag blir den 3:dje.,det sägs 3:dje gången gillt! Vi får hålla tummarna.

Annars förutom ringjakten går Jimmie och hans vänner konstant på KTV ( Karaoke ställe ) tycker det är super härligt att se han våga sjunga slappna av och må bra! Sedan var vi på ett tempel igår och det var verkligen vackert! Se!

Ett litet men vackert tempel tycker jag! Efter templet letade vi efter tatuerings studio för Jimmie's kusin eftersom han ville tatuera sig men alla studios tog så sjukt dyrt för något så litet och jag tyckte verkligen inte om deras skuggnings teknik. Jag skulle aldrig själv tatuera mig hos dem om jag förväntar mig ett bra resultat. Så ingen tatuering blev det..

och sedan som vanligt KTV. Och kvällen slutade med att jag och Jimmie tog en timmes massage var klockan 01:00 på natten och var inte hemma först 03:00.

Trötta men vi är uppe nu och ska ut och härja igen på ringjakten!

Jag uppgraderar under dagen!

Puss❤️

Last day!

En sista dag i dystra Sverige! Och vi längtar så att dra ner på semester. Har en sån otrolig resefeber och känner verkligen på mig att jag nog inte kommer att kunna sova inatt, vilket är okej med mig så länge jag får åka iväg imorgon!

Men på våran sista fina dag här innan semestern tog vi en middag och foton till visumet, och jag fick hem en söt liten selfie stick att dokumentera resan med.

Jag älskar rosa så denna blev jag ju helt kär i! Sen har vi en go pro också men jag är lite mer rutinerad med telefonen.

Våran middag var på Vapiano på Mos, jag tog en Crudo sallad och Jimmie en carbonara (hans favorit)

Och det var verkligen en riktig god middag! Rekommenderar det starkt, vi hade turen nu att det var så lite folk annars tar det lite mer tid. Men sånt är livet maten är ju helt klart värt väntan!

Vi hörs mera imorgon på flygplatsen mina vänner!

Puss så länge!​​

Tänkte böra redan nu att skriva om våran semester som är på onsdag men båda vi två ar redan tagit semester redan från och med imorgon för att hinna packa och ta det lugnt.

Imorgon är mina planer (Bella) att gå och fixa mina ögonfransar med en vän och sedan fotograferas för visumet med Jimmie.

Ni undrar säkert vart vi ska! Kambodja! Jajamän så spännande! Jag är sjukt taggad på att dra ner och har en sån resfeber. Det kommer nog upp en Vlogg under helgen om jag hinner fixa den i tid så ni får se hur vi har det under resans gång, Vi har lite så mycket intressant att göra nu dem 2 sista dagarna i Sverige men vi lovar att uppdatera er!

Puss så länge

​​ni får en bild av gårdagens middag så länge!