Tvättat och en recension

​Hej

Hur mår ni?

Här är man helt slut. Tänk att tvätta kan få en och känna sig som att man har varit på gymmet i  timmar. Och då går jag inte gymmet alls. Så månadens träningspass är klar😂 Nej skämt åsido det känns iaf skönt att jag nu har kläder igen. Det började bli lite tomt. Så nu sitter jag i soffan och bloggar med en kopp kaffe. SÅ gott efter man har sprungit ner och upp till tvättstugan. (har hiss i huset) Men nu blir det en lugn dag. har även hunnit tagit hand om disken så den är också gjord. Så jag har varit uppe sen 10:50 och hållit på. Kan erkänna att sova ett par timmar skulle vara skönt nu.

Kanske inte jättebra bild men jag gjorde mig en omelett igår med grönsaker i (frysta) Och för en gång skull liknar det en omelett. De andra gångerna jag har försökt göra omelett har det sett ut som engelsk frukost utan bacon 😂

Men nu till något roligare, jag såg ju filmen igår med Zac Efron och jag måste däga att han spelade Ted Bundy RIKTIGT bra. Jag trodde eller tänkte flera gånger att det kunde vara Ted själv. Och jag har sett andra filmer med Zac efron som high school musical. Och nej jag var inte en av de tjejer som hade en ceusch på honom då. Men nu var han ju riktigt snygg. Det verkar ha blivit en man av honom ändå. 😍 Filmen var bra inte jättebra men helt klart sevärd. Kommer dock inte se den fler gånger för så bra var den inte. Jag kände igen mycket då jag har sett dokumentären om honom som finns på netflix. Men man får se när han blir gipen flera gånger av polisen och lyckas fly hela tiden. Samt att dom tog med rättegången där han döms till döden. Ted Bundy var ju sociopat och Zac var riktigt duktig på att vara just en sociopat. För det var några gånger i filmen jag tänkt jösses kan han sluta va så egocentrerad. Ted var ju så att han ville ha all uppmärksamhet. För så är ju sociopater. Se filmen om du vill se Zac efron spela en mycket bättre roll än dom tidigare. Lägger trailern till filmen här nere👇

Som sagt jag är inget fan av Zac efron men denna film så var han riktigt bra. Och snygg var han ju måste jag erkänna. Nu ska jag ta det lugnt, svara på kommentarer och så får vi se men vila blir det nu här.