Surprise: Bokrecension.

Hur har eran dag börjat?

Här har det varit bra, trött är jag hade mer än gärna sovit mer idag men jag blev som sagt väckt igen av att det lät från våningen under mig och nu vet jag varför. Dom håller på att sanerar lägenheten under mig så det är inte grannarna som jag trodde. Fick veta det idag av en granne som bor på samma våning som mig.Det är fortfarande irriterande men jag är glad att dom inte börjar låta redan från 7 på morgonen utan det låter från ca 10. Ändå inget roligt sätt att bli väckt på så man blir ju inte superglad precis😂

Men vet ni igår kväll och in på natten så läste jag. Som jag skrev igår skulle ni få en bokrecension om någon dag men grejen är det att när jag började läsa igår kväll så kunde jag inte sluta. Jag hade tänkt läsa till sidan 800 då jag var på 755 och läsa de sista 140 sidorna idag men när jag kom till sidan så kunde jag verkligen inte sluta läsa så jag läste ut 7:de delen ur Chris carters serie om Robert Hunter igår.

Vad tycker jag om boken: Jag förstår varför @Naatly verkligen älskar hans böcker för denna bok var verkligen en bladvändare man vill helt enkelt inte sluta läsa. Man kan lägga ifrån sig boken ett litet tag men man slutar ändå med att man sitter där och läser. Det är en riktig nagelbitare och vissa stunder i boken kan man känna hur det vänder sig i magen, hur mördarens offer hittas. Eller hur sjuk denna människa är. Är det någon bok med honom man ska läsa så är det denna för man tror att man vet hur det är och vem mördaren är men det är inte alls så. I varje bok är det nya fall så det är inget måste att man har läst dom andra. Men vill man ha en riktigt bra thriller/deckare så läs denna😍 Helt klart 1 av dom bästa böckerna han har skrivit. Gav boken 5 stjärnor

Handling: Robert Hunter blir indragen i ett fall där första offret av många hittas brutalt mördad och hon hittas liggandes som i en 5 stjärnig stjärna. det ska visa sig bli mycket värre än så för denna förövare är värre än vad dom flesta psykopater är. Personen har inga gränser. Han är mer grym,våldsam och följer inga linjer som dom flesta mördare som Hunter har jagat. När andra offrets hittas är det blodigt och nästan helt olik hur första offrets hittades. Det som gör att dom vet att det är samma mördare är vad som står på väggen . "I AM Death" Denna mördare har ett förflutet som är riktigt grym. Det ska även visa sig att mördaren har alltid varit i närheten av dom. Mycket närmre än vad dom hade trott. När jag läste vem mördaren var blev jag så förvånad. För vem denna är kan man själv inte lista ut. Jag trodde jag visste men hade så fel.

Älskar man deckare och spänningsromaner älskar man denna. Jag säger som naatly att det kommer bli svårt att hitta en författare som skriver lika bra som Chris carter för han håller spänningen i ett grepp. Tack @Naatly för att du gav mig en ny favorit författare. Sist som jag minns att jag läste en bok jag inte kunde slita mig ifrån så var det Stephen kings bok Lida, älskar den och en av mina favoriter med Stephen king. Så läs denna du kommer inte ångra dig. Bok 7 finns bara som E bok på storytel

#influencerlife #nouwinfluencer #boktips #bokrecension #personligblogg #personligt