Efterlängtad Bokrecension

Hur har eran dag varit?

Här har det varit lugnt och inte gjort mycket alls, slumrade till på soffan en stund tidigare och sen nu tidigare på kvällen så pluggade jag lite matte. Jag jobbade med längdenheter. Ni vet M,mm,cm osv. Vilket var kul jag trodde när jag skulle börja med det att det var svårt men det var det inte. Efter det blev det att diska och laga mat både till imorgon och nu. Det fick bli vegetariska köttbullar och potatis och medan jag gjorde detta så lyssnade jag på 4 boken av Chris Carters bok. Och till allas glädje så har jag nu lyssnat klart på boken och här kommer en efterlängtande bokrecension.:

En sjukhuselev jobbar hos Derick Nicholson, en pensionerad distriktsåklagare som ligger döende i Cancer. En morgon när hon kommer in till honom för att hjälpa honom med frukost och kläder. Kommer hon in i ett sovrum fullt med blod och på väggen står det en text, och det är inte allt. Mitt bland allt blod och en mördad kropp så har någon gjort en skulptur av den mördande kroppen. Polisen tycker att mordet verkar helt onödigt då personen ändå skulle dö. Robert hunter och hans team blir tilldelad detta uppdrag och måste försöka få fast mördaren. Men det hinner komma fler offer och skulpturer innan dom tar fast mördaren som finns precis framför dom. Jag tycker att hans böcker är så bra och så spännande. Detta är alltså fjärde boken som Nextory har, vet att det finns flera så nu är frågan vart jag kan få tag på dom. Boken heter dödens skulptör. Kan säga att jag var inte beredd på vem mördaren var denna gång. Riktigt bra bok med oväntat och bra slut.

Så till alla er som har längtat efter en bok recension Varsågoda😘 Hoppas detta var värt vänta❤@Moen @FrökenRödlök @Sannaevelyne @malmflod alla ni får en tidigare present ❤. Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar innan det blir dags för sängen för imorgon ska jag till skolan igen. Känns skönt att det är fredag och har helg när jag går hem imorgon.