Bokrecension och svårt att bestämma mig

Hur mår ni idag?

Jag mår bra jag har kommenterat lite bloggar och så har jag suttit och gjort om lite i designen. Och jag är nöjd med hur den blev. Får se hur länge jag har det så här nu. Men tänkte även i detta inlägg bjuda på en bokrecension för igår kväll efter att jag hade jobbat med bloggen lite så låg jag i soffan och lyssnade klart på del 2 i Miss peregrines besynnerliga barn-spökstaden. Och ju längre in och ju närmare slutet man kommer så blir det så spännade, svårt att sluta lyssna. Och slutet på bok 2 var ju hur bra som helst.

I del 2 så fortsätter resan där del 1 slutade och Jacob och Emma och de andra besynnerliga barnen är på en resa som kommer ta dom på läskiga ställen där de kommer träffa elaka väsen och tack vare att Jacob är med och kan känna av tomgastar så lyckas dom ta sig till London där hjälpen för att kunna låta Miss penegrines bli sig själv igen. Nu är hon fångad i en fågels kropp och ju längre hon är i ens fågel kropp desto mer kommer hon förbli en fågel. Men att ta sig till London är en lång väg och tiden är knapp. Deras resa kommer vara lång med mycket promenader och lite sömn. Dom får hjälpen och äntligen så kommer barnens föreståndarinna bli sig själv igen.... Eller..

Bok 2 är detta och jag lovar er att man är fast från första stund. Det är så svårt att slita sig ifrån den och man vill bara veta hur det kommer gå. Genern är ävetyr/spänning skulle jag säga om ma gillar harry potter så kommer man gilla denna serie. @fibrolivet har du läst del 3?​

Nu har jag dock fått beslutsångest nämligen. Nu står jag och väljer mellan att läsa del 3 i serien eller ta ett avbrott och lyssna på en bok av Nick cutter. Stephen king har nämligen sagt att denna bok ska vara riktigt bra. och sen lyssna på sista delen av miss peregrines. Och om en känd författare tycker att en bok är riktigt läskig som Stephen King så måste man ju lyssna på boken känner jag. Boken heter The troop.

Vilken bok?

Så hjälp mig nu snälla. En del av mig vill lyssna på sista delen men jag känner att jag vill byta gener lite. Vill ha något läskigt och skrämmande nu när det snart är halloween😃

#nouwinfluencer #influencerlife #personligblogg #personligt #personal #lifeinsweden #nouw #västmanland #bokrecensioner