Dags att planera

LIVSSTIL, TRÄNING & HÄLSA

Hej alla nära och kära, jag hippas att ni mår bra! Idag tänkte jag dela med mig med grejer jag vill planera inför denna termin (Feb-Jun). Jag har precis köpt en almanacka från personligalmanacka.se och jag gillar verkligen hur den blev. Jag gjorde massa tomma linjerade sidor att skriva planeringar och liknande. Mitt mål är att ha med min denna rackare överallt och alltid ha den nära tillhands för jag är extremt dålig på det. Jag lämnar den på mitt skrivbord sen är den där tills jag blir trött på det och slänger den, vilket jag verkligen vill sluta med!

Först och främst har jag lagt in allt från min Google kalender in i kalendern och alla mina examinationsdatum vilket är ganska viktigt att hålla koll på haha. Jag har skrivit in alla mina bokningar angående synundersökning, tid hos frisörska, födelsedagar, tandläkare osv. Varje vecka har jag en liten plats där jag skriver att göra lista för veckan i form av en checklista vilket jag älskar!

Sen valde jag att göra ett träningsupplägg fram till slutet av maj. Vilket jag tänkte dela med mig av här:

- Ben

- Axlar/Armar

- Rygg/Mage

- Springa

- Vilodag

- Ben

- Bröst/Axlar/Triceps/Biceps

- Rygg/Mage

- Springa

- Vilodag

Mitt mål är att träna fyra gånger i veckan. Vilket betyder att jag kanske kommer att ha mer vilodagar är vad som står här men det är inte något problem för mig. Jag ville mest bara komma ihåg vilka dagar jag ska fokusera på för muskelgrupp.

Kram, Amanda Maria

Gillar

Kommentarer